• Anonym (Pee)

Någon mer som tänder på kiss??

Både jag o min kille tänder på kiss, vi brukar köra det som ett slags förspel, duscha tillsammans o sen kissa på varandra.
    Blir så upphetsad av o se honom hålla i snoppen samtidigt som han kissar på mina bröst.

Är det bara vi som håller på så??

Sen så undra jag hur vanligt det kan vara med killar som sitter ner och kissar? Min kille gör alltid det, vilket inte gör mig nåt, det skvätter ju inte lika mycket då. Ser fräschare ut i toan liksom.

• Svar på tråden Någon mer som tänder på kiss??
  • Anonym

Jag har hört att killar tömmer sin urinblåsa bäst av att sitta ner, vet inte varför och om det stämmer!

• Anonym

håller intep åemd kiss, men min kille sitter också ner och kissar..vet inte vrför :P

• Anonym (mm)

Visst gillar jag det, dock aldrig provat. men fantiserar om det. Min fru är dock stängd sexuellt, exprimenterar inte så det lär jag aldrig få uppleva tyvärr. Men drömmer om det.
    Sitter faktiskt också och kissar, men inte på offentliga toaletter, skönt att ha valmöjligheten.

• Anonym (Pee)

Anonym (mm) skrev 2007-09-03 11:17:41 följande:

Visst gillar jag det, dock aldrig provat. men fantiserar om det. Min fru är dock stängd sexuellt, exprimenterar inte så det lär jag aldrig få uppleva tyvärr. Men drömmer om det.Sitter faktiskt också och kissar, men inte på offentliga toaletter, skönt att ha valmöjligheten.
    Synn att din fru inte vill, det är riktigt gutt!
  • Anonym (mm)

Anonym (Pee) skrev 2007-09-03 11:18:42 följande:

Anonym (mm) skrev 2007-09-03 11:17:41 följande:
    Synn att din fru inte vill, det är riktigt gutt!
    Joo, det är dessutom en av mina största fantasier. har dessutom folk i min närhet (Tjejer) som jag råkar veta älskar detta, det är så svårt...
  • Anonym (Pee)

Anonym (mm) skrev 2007-09-03 11:20:41 följande:

Anonym (Pee) skrev 2007-09-03 11:18:42 följande:
    Joo, det är dessutom en av mina största fantasier. har dessutom folk i min närhet (Tjejer) som jag råkar veta älskar detta, det är så svårt...
    Jo jag kan tänka mig att det är många som gillar detta.
    Men det är nog inte härligt nog för att man ska va otrogen.
    För du har väl aldrig gjort det med nån av dom tjejjerna, antar jag...
  • Anonym

Neej jag skulle aldrig falla mig in att ha kissex men tur att en del som gillar det får det.
    Och neej min man sitter inte och kissar.
    Personligen tycker jag att det är manligare med män som står och kissar och det är aldrig dräll utanför toan här.Det beror ju på hur noga männen själva är.

• Anonym (mm)

Anonym (Pee) skrev 2007-09-03 11:25:54 följande:

Anonym (mm) skrev 2007-09-03 11:20:41 följande:
    Jo jag kan tänka mig att det är många som gillar detta.Men det är nog inte härligt nog för att man ska va otrogen.För du har väl aldrig gjort det med nån av dom tjejjerna, antar jag...
    Nej som sagt. har aldrig provat. Men det är ju som sagt en av mina största drömmar. lite kluven där, men otrohet försöker jag hålla mig ifrån.
  • kingz

Säg till din karl att stå upp istället, män som sitter ner och tömmer blåsan lyckas inte riktigt. Enligt nån medicinsk undersökning jag läste härom året ökar det riskerna till att man får cancer i prostatan på nåt vänster... Ahja, ett råd från ett dimmigt minne.

• Anonym (nopee)

han sitter men vi är inte (vad jag vet iaf) intresserade av kissex... han är rätt enkelspårig sexuellt...

Svar på tråden Någon mer som tänder på kiss??