• Mula69

Dr Nie

Hej, jag vill bara berätta att Dr Nie kör igång igen den 3 september. Jag har använt henne för mina 3 sista icsi och blivit gravid alla gånger. Hon har teltid 1300-1500 vardagar och nu lär det vara helt galet där när hon kör igång eftersom det var ett tag sen.

• Svar på tråden Dr Nie
  • Mula69

Hon är en kvinna som med sina nålar ger barnlösa, som mig, hopp om att kunna få ett biologiskt barn. Hon finns på Stora Essingen i Stockholm och har en kundkrets som involverar alla oss vanliga döda såväl som mer namnkända som Carola.

• Mula69

Jag menar inte att Carola behöver hjälp att få barn utan Dr Nie har en stor kundkrets för alla sorter av krämpor. Gissar att Carola snarare sökte för ont i halsen...

• Mula69

Tomcar1; det brukar gå ganska fort och hon är oerhört flexibel men eftersom det har varit stängt nu i nästan 1,5 månad så är risken att det är lite kaosartat där, iallafall i början.

Man får åka dit med stort tålamod och en tjock bok och ta det som det kommer. För att överhuvudtaget få tag i henne så gäller det bara att ligga i och ringa på hennes telefontider.

Det låter kanske lite highchaparall men hon är en gudagåva till oss som har svårt att bli gravida/behålla våra barn.

Lycka till!

Svar på tråden Dr Nie