• Mula69

Dr Nie

Hej, jag vill bara berätta att Dr Nie kör igång igen den 3 september. Jag har använt henne för mina 3 sista icsi och blivit gravid alla gånger. Hon har teltid 1300-1500 vardagar och nu lär det vara helt galet där när hon kör igång eftersom det var ett tag sen.

• Svar på tråden Dr Nie
  • Mandelskorpa

Vem är den här Dr Nie?

• Mula69

Hon är en kvinna som med sina nålar ger barnlösa, som mig, hopp om att kunna få ett biologiskt barn. Hon finns på Stora Essingen i Stockholm och har en kundkrets som involverar alla oss vanliga döda såväl som mer namnkända som Carola.

• Mula69

Jag menar inte att Carola behöver hjälp att få barn utan Dr Nie har en stor kundkrets för alla sorter av krämpor. Gissar att Carola snarare sökte för ont i halsen...

• Mandelskorpa

Ahaa! Tack för infot! Synd att jag bor i Gbg...

• tomcar1

Hej !
    Hur lång tid innan ett besök måste man vara i kontakt med DR Nie ?

/tomcar1

• Mula69

Tomcar1; det brukar gå ganska fort och hon är oerhört flexibel men eftersom det har varit stängt nu i nästan 1,5 månad så är risken att det är lite kaosartat där, iallafall i början.

Man får åka dit med stort tålamod och en tjock bok och ta det som det kommer. För att överhuvudtaget få tag i henne så gäller det bara att ligga i och ringa på hennes telefontider.

Det låter kanske lite highchaparall men hon är en gudagåva till oss som har svårt att bli gravida/behålla våra barn.

Lycka till!

• Kiafia

Ha tålamod och tiiid för det kan ta tid där men hon är bäst :)

• scuri

Har någon telenr till denna super doktor?

• julia6

Tel till dr nie är 08 6578887
    Lycka till, hon är väldigt upptagen.
    Jag hittade några skickliga akupunktörer på Barnhusgatan 6,
    det kostade lite mer , fast det är ju resultatet
    som räknas och då var det värt pengarna.
    Lite gulligt var det ju att få hjälp just på BARN HUSg sex

Svar på tråden Dr Nie