Inlägg från: DrottGirl |Visa alla inlägg
  • DrottGirl

Vad är White trash för dig?

jag e oxå skitsne på Minelly eller ja Zizzi - så typiskt henne att alltid haman ibråk m sina snubbar - blir så less! kom ni ihg när hon var m svempa?

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Jag springer upp till Tessan och lånar hennes linne ni vet de där m texten " say hi to my twins" det e ju så sexigt - slår vad om att Ronny kommer se mig i det ikväll o bara dööö typ!

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Rosana skrev 2007-08-31 18:13:01 följande:
    DrottGirl; Ugg å tights e ba så klassikt lixom! Ska iväg nu och ladda på mitt kontantkort och låna en flaska Bailey's av Mahriitha och Benny (jag vet att de HAR! Efter Finlandskryssningen! Så hon kan inte lura mig..) Minelly å Petit Coeur å DrottieGirlie; Ni har "made my day"! Skrattat så att jag har ännu mer ont! Ska FÖRSÖKA ta mig samman nu - och fixa middag till hungriga vargar nu...(Usch, det blir svårt!) - Men jag kommer tillbaka! tills dess - "keep up the good trashy work, girls"!

samma här, suttit och fnissat för fullt och helt struntat i risken m att chefen kikat förbi

ska ta o rota i frysen nu - ngt ska man väl äta även om dottern e hos sin pappa?

på återläsande

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

haaaallåå *sagt m hes röst* är det ngn vaken *hostar o tänder en fimp*

fy f-n vad jag hade kul igår *tror jag* vilket drag! drack så  jag fick typ tusen blockouter - helt galet! men jag vann inte inte wettshirt tvlingen, emn det va f-n domarfusk, ja menar hallå såg ni hon om vann? ho va ju f-an rödhårig!

ser skitfräsch ut! Rimmel sminket e skitbra - man märker lixom inte att man han sovit i det!

när ska vi till ÖB då? har sjukt mkt sugmärken så jag måste sminak på de först, eller så skiter jag idet, vaddå det var ju inte mitt fel likxom att man skulle bli helt uppäten igår fattar inte vad det e m en del killar, bar för att man e ute utan bh, har kort kjol och e m i en vwet tshirt så ´tror de att det e ok att smaks p e när man sätter sig i deras knää o kör lite lapdans - blir såååå trött!

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Rosana - var det inte Stanko som jag såg dig m hela kvällen -hi hi! han kunde ju knappt jobba som dustod där o tyrckte upp dig mot honom - det e väl han du har i sängen, jag har hört att vkater sover skithårt, du vet svempas syra sa det till nettis när hon dejtade zlatan...

Minelly - jag såg ingenstans igår, antar att masse var upptagen m sussi eller så... oc det där m svempa, du vet hur taskig hon var mot honom, han mådde ju fan skit efteråt och ville ta livet av sig o allt! ok han var otrogen men ändå, han älskade verkligen henne!

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Frantic - Finaxlånen e ju skitbra ju! man måste ju lixom bara ha grejer ibland, förstår att du ska köpa det där duschmunstycket - det e sååå bra! fast köp inte det ifrån Rusta - man får bara in lugna favoriter - dkitjobbigt man somnar ju i duschen!

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Rosana - jag e på väg över, måste f-n ha lite energi så jag käkar lite mackisar o ketchup hos dig, ungarna e inte hemma va? pallar inte med massa skrik nu har en sån djävla pannknack, funbderar på att göra ngng bakfylledrink, har hört ngt m ägg? funkar det?

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

f-n måste på stan en sväng först, har fått ett presentkort på Willys och de har ngn rabatt m ta 2 betal för 1 eller så på pastapaketen från eldorado - ska jag köpa till dig m Rosana?

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Blir så sj-vla trött... allt var typ planerat o vad händer, jo då ska tydligen jag och min snubbe umgås! men kom igen, när hände det sist lixom, e ju sååå trött på honom ju! det blev ett dj-vla liv om att jag alltid gör saker utan honom, att han aldrig får komma över numera o bla bla bla - som en liten fjortis ! han hotade till o m att ta hem ungen ifrån hennes farsa! förstår  ni  - värsta galningen ju!

ja så vi var ju hemma och kollade på ngn film från icamaxi, den var väl bra men jag typ somnade mitt i filmen o vaknade av att tvn brusade - har fan inga digitalkanaler längre sne com hem f-ttade sig o sa att jag inte betalat -va f-n det var ju inte jag det var ju mitt ex lixom - hallå!

iaf jag väckte idioten som låg o snarkade i soffan oc bad honom dra, men va -fn va tror han lixom - att det här e ngt dj-vla hotell eller?

jaha, det var ba till o gå o lägga sig igen, mådde typ skitdåligt och ville bara dö! dj-vla skithelg!

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

ånej, blanda inte in mig i ditt o Stankos tjaf! du vet hur han e Rossi! när var han ärlig mot dig sist lixom? äh, be honom dra, vem vill va m honom lixom? Sussi sa att när monkan o Stanko var ett par hade han sagt att han vart m monkas syrra majsan  men det stämmer ju inte för Majsan e ju för f-n lebb ju!

aja, klamydia e inte kul men du kan väl sätta för en lapp o säga att du fått ett slag mot öga och det måsta vila, dra ngn story om hur du hamnade i värsta catfighten eller så!

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Lycklig Mamma skrev 2007-09-05 23:05:27 följande:
    Jag råkade få syn på "husvagn" på några ställen i tråden och därför undrar jag: ÄR det verkligen WT? Är det WT att ta ut sina barn i skog och natur, promenader och fiske? Vi åker på husvagnssemestrar och det är underbart att komma nära naturen.Tror ni att folk som äger husvagn är alkoholiserade?
    intressant. Nu tilhör jag ju dem som har "drivit lite" m WT begreppet här inne, men jag måste nog säga att husvagn har 2 olika betydelser för mig, dels de som satsar på sin husvagns semester och spenderar en hel del pengar o tid på den dvs de som verklgign har VALT det - där är det inget WT alls! men det finns även de som alltid bor i husvagnen på samma camping varje sommar - där är det ingen natur vi pratar utan då är det fester o snabbmat  m de andra grannarna på campingen, då är det WT varning på dem och då min mor en gång i tiden arbetade på en camping lite extra medan hon egentligen var hemma m oss barn så måste jag säga att tyvärr har jag kommit i kontakt m dessa WT-campare och de e inte roliga, ungar som e vakna till 1 varje natt, föräldrar some fulla och har högjutt sex i förtältet, wct overaller som aldrig tvätts etc etc. Det här var iofs många år sen men de finns kvar än idag!
    gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

men den va vaken ett tag iaf... *kul o se dig m Minelly *

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

minelly - mitt alter ego va ju delvis hämtat ur en gammal grannerfarenhet - fick höra ryktesvägen häromdagen att grannens man nu har fått träffat lagens långa arm då han fifflat m bokföringen i egna firman samt för innehav av narkotika... hon svarade m att kasta ut hans grejer genom fönstret skrikandes alla möjliga fula ord och sen beklaga sig på gården att han var dj-ligt klantig som åkte fast - hur ska de nu få in pengar ifrån hans svartjobb etc.... vad ska man säga... sorry men WT finns def i detta land - oavsett vad vi vll kalla det!

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

kul att vi har lyckats glädja några iaf

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Minelly - du vet att sussi går på pulverdiet va? tydligen superbra! så fläskfilén får ni äta själva, eller dela upp o frys in till ngt annat tillfälle att fira

*igår så marinerade jag fläskfilé, grillade grönsaker i ugnen och åt m en sås gjord på turkisk youghurt - en helt vanlig torsdag efter heltidsjobb, läxläsning o träningar...*

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

måste bara rapportera för de i denna tråd som vet jag pratar om...

nu har jag träffat min whitetrash förebild irl! jag var i mina gamla hemtrakter och sprang på henne och fick ett utlägg om livet... herregud där e det värre ställt än vad vi skämtat om här och det värsta är att hon inte ser det själv -

hon håller som bäst på att fiffla m akassan och försäkringskassan för att få ut så mkt pengar som möjligt, hon är gravid i v.15 men ska göra abort  då hon känner att det inte är hennes grej riktigt - hon ska ju m sina polare till ibiza i sommar och då akan man ju inte " ha en djävla unge o drälla runt med" hon har skaffat sig en älskare eller nja - hon betalar av ciggskulden genom sex m kioskägaren och hen e tydlgin skitbra på att sl*cka....*hennes ord inte mina* maken har lurat försäkringsbolaget genom iscensatt källarbrand och de har köpt 2 pittbull då de e såååå coola! äldste barnet har fått en diagnos men sånt skit tror de inte på fast iofs är det bra nu när de får vårdnadsbidrag ifrån kassan! osv osv

annars e allt bra...

gravid m BF 16 dec
Svar på tråden Vad är White trash för dig?