Inlägg från: DrottGirl |Visa alla inlägg
  • DrottGirl

Vad är White trash för dig?

miss cee - klockrent! ett halvrenoverat hem och denna typiska bar m stolar som ingen sitter på!! varför måste de ha det???

som WT förälder är man...:

* förstående - man vet hur hemska alla vuxna var när man själv var barn så man ställer upp och köper ut, bleker hår, förfalskar underskrifter och tipsar om bra piercare - vaddå ungen måste ju få ha det bra!

* uppoffrande - man går upp på toa och pissar m öppen dörr och skymtar ungen som e på väg til skolan så man passar på o säga hej och -köper du m cigg till mamma när du kommer hem?

* fostrande - man sitter på gården och skriker åt ungarna att för i h-vete lägga av och slåss, är det dåligt väder skriker man ifrån fönstret

* kärleksfull  - efter 1,5 flaska rödtjut av obestämd kvalité, gärna billig rioja köpt på svarta markanden för Rioja e ju fiiint, så ropar man på tonårsdottern som kommit hem m nya pojkvännen - äääääälskling kom hiit o låt mig få se på dig, ge mamma en kram ta med massa cigg och cosmopolitan ifrån köket, få se på det nya pöket nu då! hur går det? ni skyddar er väl, annars har mamma kondomer o lite allt möjligt i leksaklådan i vårt sovrum...

*engagerad - vid sol sitter man i praken och röker och snackar skit m de andra förtidpensionerade, arbetslösa eller deltidssvartjobban´de mammorna och pratar om sina egna underverk som håller på o slå sönder en buske m ngn stulen hockeklubba, skulle ungen råka kräva uppmärksamhet så säger man högt o tydligt -  Tyrone! jag pratar! och så fortsätter man m sitt medan ungen passar på o kissa på sig... då tar amn ungen i handen och m stora steg går man in, svärandes, och ställer h'n i badkaret och säger  - var det där nödvändigt? vi som hade det så trevlig allihopa och umgick m grannarna - var du tvungen att kissa på dig som ngn ouppfostrad WT unge?....

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Rosana skrev 2007-08-31 10:10:04 följande:
    DrottGirl; " Vaknade precis - ont i hela kroppen! Är förlamad nerifrån och upp! Melizza fick hjälpa mig till toa. Sitter i telefookö nu, till vårdcentralen, måste f-n ha en akut-tid NU! Ska ha en till ungarna också, Melizza har haft astma hela natten och Chestity har eksem. Och så har vi fått tillbaka svinkopprna allihopa. Kommer du över och fikar sen? Köp med mjölk och cigg då!"
    sitter på Arbetsförmedlingen och surfar - dj-vla skitjobb i den här datorn, vaddå ska jag börja städa trappor liksom - vaddå jag har ju inflammation i axeln sen jag praktiserad epå Ica i 8:an - jag vill ha ett jobb som man tjänar bra på o man sitter dyp på eget kontor och har sekreterar o så  men det kunde de inte fixa till mig - nu ser amn ju vart skattepengarna går iaf!

Du måste sticka nu, står en fet kärring här i sån där ful knytblus och snackar sååå högt i sin mobil så man blir galen  vem tror hon att hon e liksom? som om man skulle vara impad över att hon har en Nokia 5700 den e ju skitdålig, Adde fixade en sån till m onakn förra veckan o det e bar skit lixom...

kommer över sen då!
    gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Rosana - när e du hemma? jag tänker ju inte missa Glamour iallafall!

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Rosana: men såååå typiskt konsum lixom! vad tror dem att man ville krita eller? vaddå, hade inte den här regeringen ändrat på det här med sjukskrivnign , akassa och andar inkomster hade det ju inte arit ngt problem va! blir så trött på myndigheter som konsum som tror att de kan styra o ställa m alla!

jag följer med till näraktuen ikväll, det eju f-n skitfarligt att gå m förlamning i astamuskeln! så säger de att vi bor i ett iland, eller hur..!

jag snackade m tjaba och han sa att bitsy ska börja pierca hos honom nu så då kan man ju gadda sig och pierca sig samtidigt, sktismart, jag menar då spar man tid lixom , man hinner ju inte åka dit hela tiden, fattar inte varför de inte kommer hem o till en o fixar sånt - som hemtjänsten typ!

vilka cigg ska du ha rå?

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Rosana skrev 2007-08-31 12:13:39 följande:
    Petit Coeur;"Har du inget vettigare för dig, kan du komma hit å fika istället. Ta med dig cigg å mjölk å kaffe å filter. Är helt slut!"Emmakatta;Haha!! WT-personerna har dessutom ofta varit med om en massa otroliga saker; blivit knivattackerade av grannfrun i tvättstugan, fött ett barn, fem månader för tidigt på McDonalds toalett -" visste inte ens att jag va' gravid!", fått näsan knäckt av en svart-taxichaufför, blivit förföljda av en psykopat...etc, etc! HUR hamnar dessa personer i såna situationer hela tiden???
    jamen så e det ju oxå - allt "bara råkar" hända dessa människor, gamla grannen tex har haft husrannsakan iaf 2 ggr vad jag vet om under tiden vi bodde där. Hon hade krockat m bilen minst 3 ggr, utslitna axlar efter fellyft inom vården och var sjukskriven men jobbade svart, 3 barn m 3 olika pappor (varav 2 grovt kriminella), ingen utbildning (hoppade av gymnasiet pga graviditet) röker och dricker såväl mängder av kaffe som billigt vin, hb, lämnar barnen till grannar hon nyss lärt känna för att sen gå till lokala pizzan och dricka öl o sjunga karaoke etc etc det finns så mkt mer o värre saker som jag inte kan skriva men herregud! WT or what?
    gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Jossebell skrev 2007-08-31 12:49:35 följande:
    drottgirl, okej du vinner! Det var en fullträff. Förmodligen har hon ett par foppa-kopior.
    nej faktiskt inte - hon gillar de inte tycker att de ser traschiga ut, hahaha iaf när jag sprang på henne för ngt år sen...
    gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Rosana - du kan helt klart krita där, Bitsy e ju skiiijuste!  hon vet hur det e hennes snubbe sitter ju inne så hon e ju rätt pank nu när han inte drar in pengarna.

Prince? de ju f-n skiiitdyra ju!  vad är du för en överklassbrud? jag köpte L&M röda (de gröna smakar ju apa) men jag glömde mjölken, kan kika förbi monkan på vägen om hon har mjölk, hon bor ju f-n brevid dig nästan, orkar f-n inte gå  2 hållplatse så jag tar bussen men den går inte förrän om 1 timme så jag sitter o fikar m Sussi här undertiden, hon ska ha barn igen! sååå roooligt! hon vet inte vem som e pappan men vad gulligt m en liten bebis!

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Rosana - f***n va kul om vi kan dra till heartbreak ikvälll! Vi lär ju fett komma in om stanko står!  men då förfestar vi hos dig först va? har du ngt hemma? då slaggar jag hos dig ikväll, orkar f-n inte åka nattbuss hela natten... kanske Hamdu e ute - han e ju sååå på just nu, sååå dj-vla jobbig! undrar hur han e i sängen?

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Sunshine - jag snacka m Kenta imorse och han visste inte om han skulle ha sitt HB till ikväll, det var visst en folkracetävling som e ikväll, vet du nån annan?

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Minelly skrev 2007-08-31 13:41:17 följande:
    Bosse i 56:an kanske har. Evert kör ju på utlandet, så han brukar ju leverera lite smuggelsprit till Bosse då och då.
    Bosse! Men det e ju skitbra ju, där måste man ju kunna krita!  han har ju tjolat cigg av mig skitmkt när vi varit på Peppes förut. undrar om inte Roasan kan smita förbi där medan jag fikar m Sussi - vi försöker lista ut vem som e pappan till bebisen!
    gravid m BF 16 dec
Svar på tråden Vad är White trash för dig?