Vad är White trash för dig?
Rosana: Jag kommer, kan hjälpa dig att fota ut fetknoppen som ligger din säng. Tänkte koka upp lite snabbmakaroner, ska jag ta med lite? Du hade väl en del ketchup hemma?
Har du cigg?
Rosana: Jag kommer, kan hjälpa dig att fota ut fetknoppen som ligger din säng. Tänkte koka upp lite snabbmakaroner, ska jag ta med lite? Du hade väl en del ketchup hemma?
Har du cigg?
Ja, jag har treo. Har tre stycken kvar, så vi får dela på dem. Men hade du cigg eller, annars får jag sticka om Lidl på vägen.
Köper ett par läsglasögon på Lidl också, så kan vi testa om det hjälper dig att se någorlunda bra.
Frantic- HUr f-n har ni råd? Jag och Roffe betalar fortfarande av på vattesängen!
Jag är på G nu. Skall bara lämna Destiny på barnpassningen på ICA Maxi.
Vilken j-vla helg! Hann bara lämna in Destiny på Maxi och hoppa på bussen när mobilen ringer. Jodå, det var från Maxi. Destiny hade trillat ner från rutschbanan och rakt ner i bollhavet. Hon landade visst lite fel och fick ont i foten. Ja, så ont så jag fick ringa Roffe. Han kom och hämtade oss och vi åkte upp till akuten. Vi teg hela vägen i bilen, den enda som hördes var lite jämmer från Destiny. Jag var vansinnig på henne och tänkte att hon inte kunde ha så j-vla ont. I alla fall så stod jag och kedjerökte utanför akuten när Roffe kom ut med Destiny i en rullstol. Jodå, hon hade ju stukat foten. Vi fick sticka till apoteket och köpa tabletter, och jag passade på att köpa lite Treo också. När vi var klara sade jag till Roffe att han fick ta Destiny eftersom jag skulle hem till Rosana. Tror ni han gjorde det? Nä, för han skulle på bilbingo med Evert. Jag blir så f-rbannad på honom. Kan fortfarande inte förlåta honom för att han värderade sin meckarverkstad mer än vårt förhållande.
Och förresten, Locco.
Jag tror du är ganska ensam om din beskrivning och uppfattning av WT.....
.....människor som tror sig vara finare / bättre än andra bara för att de råkar ha mer pengar eller vara uppväxta i "fina" familjer eller lyckats gifta sig rika etc. och som grädde på moset så tycker ni att det är roligt att driva med dom ni anser vara WT.
Och jag förstår dig.
Fast jag är en av dem som några sidor tillbaka hade väldigt kul när vi beskrev olika situationer ur en WT´s vardag.
Det var inte jättetydligt att det var ironi.
Tråden har ändå varit halvdöd ett tag.
Exakt!
Du, jag, Rosana och Petit Couer har i alla fall samma upfattning om vad WT är.
Jag har FÅTT för mig skall det stå.
Lägg av! Jag som lade ut halva underhållsbidraget på den fläskfilén. Ok, whatever! Roffe får väl äta upp hennes bit också, och hennes pommes, och bearnaisesås. Undrar om hon kommer att tacka nej till tetra vinet också, det tror jag knappast. J-kla Sussi!!!
Drottgirl: Gud vad du är O-White Trash