Inlägg från: Minelly |Visa alla inlägg
  • Minelly

Vad är White trash för dig?

DrottGirl skrev 2007-08-31 17:04:48 följande:
    Rosana - när ska vi till sjukan då? kan du gå i öht eller ska jag ringa på Ratko eller Bosse? du måste vila inför kvällen för då e det feeeeest!
    Evert kanske kan hämta er med lastbilen och köra er till sjukan mot en dosa snus?
  • Minelly

Nänä, lita inte på detaljer från Sunshine. Hon är bara avundsjuk på Sussi. Hon har alltid velat ha Evert för sig själv. Ända sedan han var ihop med Destiny.....

• Minelly
    Rosana skrev 2007-08-31 17:17:26 följande:
    Minelly; Det känns j---gt mycket mot mina principer att låta Evert hämta oss från sjukan, med tanke på hur han behandlar Zizzi1....*tankepaus* ..Men okej rå, för den här gången kan han göra det, DrottGirl pallar inte åka kommunalt mer idag.
    Han ville ändå inte hämta oss. Någon (Zizzi) har stoppat fullt med tjära i avgasröret på hans lastbil, så han och Darko och Lasse skulle fixa med det. Så jävla taskig är han, Evert. Skall aldrig mer mata hans katter när han köp på utlandet.....
  • Minelly
    elenitsa skrev 2007-08-31 17:21:27 följande:
    En sak till, "smeknamn" som : MillanBerraTessanKrilleMarreMarrenLeffeSvenneTompaKurtanmm....
    eller namn som Kimmy, Benny, Johnny, Conny, Sonny och Ronny.
  • Minelly
    Rosana skrev 2007-08-31 17:23:01 följande:
    Drottgirl; Ring Ratko och fråga om skjuts till sjukan. Kan han va fyllechaffis också sen, tror du? jag menar, jag e ju sjuk liksom, pallar inte gå hem.
    Skulle inte Ratko på Dansbandsfestival ikväll?
  • Minelly
    Rosana skrev 2007-08-31 17:30:12 följande:
    Minelly; Åh nej! Va det ikväll??! Trodde han skulle hänga med Steve på svartklubben och lira Texas Poker..Sh**t! Då e re problem, jag kan ju f-n inte gå ju! E förlamad ju!
    Kanske Rolle kunde hämta dig på flakmoppen...?
  • Minelly
    Rosana skrev 2007-08-31 17:35:01 följande:
    Minelly, Vaddå flakmoppen!!? Hallå! DrottGirl å jag tänkte ha korta jeanskjolarna å stövlar (du vet de från Skopunkten med porrklackarna!). Och du vet hur korta de kjolarna e - funkar inte att ha trosor under liksom, fattar du väl att vi inte kan åka på flaket då!?
    Du kan väl ha Babe-joggingbyxorna över kjolen så länge? Vad är alternativet, buss eller gå?
  • Minelly
    Petit Coeur skrev 2007-08-31 17:47:15 följande:
    Ska man liksom ansa busken i kanterna runt plåstret? Eller bara plåstra över hela skiten? Kommer att gå åt hela paketet jöh! Nää, får fixa landningsbanan innan så det räcker med ett plåster... Måste akta piercingen bara... *s*
    Be gubben fixa rastaflätor istället.....
  • Minelly
    DrottGirl skrev 2007-08-31 17:51:18 följande:
    Men e det Palle som kör EPAN?? haha, då får vi åka gratis, han har jag vart m p hamnfesten förra året - asså det e inget o pröva eler så men killen e rätt just, han sjussar säkert gratis - jag ringer, vilka ska med nurå`???
    Som sagt, jag skall hjälpa Zizzi att flytta.
  • Minelly
    DrottGirl skrev 2007-08-31 18:01:23 följande:
    jag e oxå skitsne på Minelly eller ja Zizzi - så typiskt henne att alltid haman ibråk m sina snubbar - blir så less! kom ni ihg när hon var m svempa?
    Skitsur på mig? Det är jag som borde vara sur på er. Jag var ju för helvete tvungen att hjälpa Zizzi att flytta, medan ni fick roa er på akuten och kolla alla skitsnygga doktorer och få utskrivna painkillers. Och nu har ni bergis skitkul på Heartbreak. Skall se om Masse är hemma, i så fall kanske han kan köra ner mig i sin Buick. Skulle dö för en Jägermeister just nu. Kommer jag inte ses vi utanför ÖB imorgon som vi bestämde innan.

Och du, Drottgirl: har du fortfarande inte kommit över det med Svempa?
Svar på tråden Vad är White trash för dig?