Inlägg från: Minelly |Visa alla inlägg
  • Minelly

Vad är White trash för dig?

Petit Coeur skrev 2007-08-30 21:56:10 följande:
    *hi, hi, hi* Klippa ut fina bilder på brudklänningar, kungafamiljen och andra kändisar och klistra in i sin egen "scrapbook" (läs kollegieblock), att vara 45 bast och ta hål i näsan samtidigt som minstingen, tatuerad ros på skuldran alternativt panter som klöser sig fast på skinkan, aldrig ha ätit fläskfilé på VECKODAG, inte låta ungarna dricka apelsinjuice "eftersom vi inte är gjorda av pengar" men däremot ha skafferiet fullt av läsk, aldrig ha haft frukt hemma, gapa åt ungarna när de röker fimpar ur mammas askkopp på spisen, familjens 15-åriga tös som har rosa mysbyxor med häng så att stringen syns och "Diva" tryckt på byxbaken och ett "diamant" Playboyhalsband. Till detta ett par "UGGstövlar" (oberoende årstid alternativt fin paljettopp, mysisar instoppade i tubsockar samt badtofflor...
    Applåderar! Äntligen är du tillbaka!
  • Minelly
    DrottGirl skrev 2007-08-31 09:59:53 följande:
    miss cee - klockrent! ett halvrenoverat hem och denna typiska bar m stolar som ingen sitter på!! varför måste de ha det???som WT förälder är man...:* förstående - man vet hur hemska alla vuxna var när man själv var barn så man ställer upp och köper ut, bleker hår, förfalskar underskrifter och tipsar om bra piercare - vaddå ungen måste ju få ha det bra!* uppoffrande - man går upp på toa och pissar m öppen dörr och skymtar ungen som e på väg til skolan så man passar på o säga hej och -köper du m cigg till mamma när du kommer hem?* fostrande - man sitter på gården och skriker åt ungarna att för i h-vete lägga av och slåss, är det dåligt väder skriker man ifrån fönstret* kärleksfull  - efter 1,5 flaska rödtjut av obestämd kvalité, gärna billig rioja köpt på svarta markanden för Rioja e ju fiiint, så ropar man på tonårsdottern som kommit hem m nya pojkvännen - äääääälskling kom hiit o låt mig få se på dig, ge mamma en kram ta med massa cigg och cosmopolitan ifrån köket, få se på det nya pöket nu då! hur går det? ni skyddar er väl, annars har mamma kondomer o lite allt möjligt i leksaklådan i vårt sovrum...*engagerad - vid sol sitter man i praken och röker och snackar skit m de andra förtidpensionerade, arbetslösa eller deltidssvartjobban´de mammorna och pratar om sina egna underverk som håller på o slå sönder en buske m ngn stulen hockeklubba, skulle ungen råka kräva uppmärksamhet så säger man högt o tydligt -  Tyrone! jag pratar! och så fortsätter man m sitt medan ungen passar på o kissa på sig... då tar amn ungen i handen och m stora steg går man in, svärandes, och ställer h'n i badkaret och säger  - var det där nödvändigt? vi som hade det så trevlig allihopa och umgick m grannarna - var du tvungen att kissa på dig som ngn ouppfostrad WT unge?....
    Hahaha......
  • Minelly
    emmakatta skrev 2007-08-31 11:57:19 följande:
    Bor på landet med trägården fint dekorerade med bilvrak som skall "fixas upp", röker, under fläkten och tömmer aldrig akskoppen som står på spisen: vadå? ska man laga mat på spisen och inte bara ha den som fimphylla? Har ett barskåp eller en "spritvagn½ för att stoltsera med alla fina spritsorter man har, exempelvis lakritsshots... men när det ska festas dricks det hembränt för att inte slösa på den fina spriten. Väggarna dekoreras med indiantavlor och vargtavlor. Till detta bärs matchande varg T-skirtar som inhandlats på närmaste marknad. Där köpte Sussie även en drömfångare som hänger så att alla ser hur andlig hon är. WT-föräldrarna har även en underigt mycket agg till välutbildade människor de har att göra med. Därför har de alltid en historia om den där läraren som jävlas med barnen, läkaren som vägrar sjukskriva, arbetsförmedlaren o.s.v. För att inte tala om POLITIKER, de är ett jävla pack allihopa. Köper ut till kidsen så fort de blir tonåringar, vadå? annars får de ju bara alkohol från annat håll: bättre att ha koll på vad de dricker. men trots dessa intentioner så har de aldrig tid att hämta ungarna när de ska på fest: Vadå, Lenita och Benny ska ju ha värsta festen så ungarna får väl ta sig hem själva....
    Klockrent!
  • Minelly
    Jossebell skrev 2007-08-31 13:05:16 följande:
    Rosana, nej. Men hon kanske precis hade fimpat
    Eller så hade hon precis lagt in en snus (eller preg som vissa WT:are här i Skåne kallar det.)
  • Minelly
    DrottGirl skrev 2007-08-31 13:27:28 följande:
    Sunshine - jag snacka m Kenta imorse och han visste inte om han skulle ha sitt HB till ikväll, det var visst en folkracetävling som e ikväll, vet du nån annan?
    Bosse i 56:an kanske har. Evert kör ju på utlandet, så han brukar ju leverera lite smuggelsprit till Bosse då och då.
  • Minelly

Jaså? Vet hon inte det? Ryktet säger ju att det är samma kille som är farsa till Nikolina i 54:an. Du, vet Kenny. Annars är det väl Kimmy eller Johnny?

• Minelly
    mary k skrev 2007-08-31 16:10:15 följande:
    det var ju just d jag fråga,,iom d inte stod nåt om ironi ilägget
    Oj, du har några sidor att ta igen.
  • Minelly

Rosana: Jag hade gärna hängt med till sjukan ikväll, har såååå j-vla ont i ryggen, så jag skulle helt klart behöva recept på lite painkilers. Kanske Evert kan ordna det i Polen *måste fråga*. Men tyvärr har jag lovat Zizzi att hjälpa henne att flytta. Hon och Evert har gjort slut, IGEN! Han var otrogen med Sussi. Rotweilern Devil, kom på dem i sänghalmen.

• Minelly

PAINKILLERS, ska det ju vara.....

• Minelly
    Rosana skrev 2007-08-31 16:52:49 följande:
    Minelly; Fy f**n för Evert asså!! Men det e ju inte första gången, han e ju på alla å kletar å har sig! Gu va synd om Zizzi. Jag kommer att KRÄVA så j***vla mycket smärtstillande ikväll, så oroa dig inte! Kan hämta hos mig imorgon - recept asså - har inte råd att hämta ut förrän nästa vecka när jag vart på soc.
    Vet, det är så j-vla synd om Zizzi. Om Evert också, han fick en ordentlig lusing av Zizzi. Därefter rök Zizzi och Sussi ihop på gården i en riktig catfight om Evert. Han blev skitnervös och hoppade in i lastbilen snabbare än kvickt. Han körde bort till ÖB och köpte ett gäng Pilsnerkorvar. Sen sov han över i lastbilen. Kommer förbi och hämtar recept imorgon, sen blir det till apoteket, fick ju underhållsstödet från Kennet idag.
Svar på tråden Vad är White trash för dig?