tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
trollbottom skrev 2007-09-05 18:05:55 följande:
fia sthlm skrev 2007-09-05 17:48:36 följande: Fan, tack att du räddat mig. Jag måste vara flata. Shit, måste skilj mig från mannen min genast och hitta mig en brud. Gärna då feminin eftersom jag uppenbarligen är en manlig variant. Fattar fortfarande inte vad frisyrer, kläder (matriella saker) har att göra med sexuell läggning? Det är ju inte så att när du föds som flata så har du på dig ett blåställ och har en manlig frisyr. Och vad är manlig frisyr? Jag har kort, näst intill snaggat, är det manligt. Så om jag då dessutom kommer i ett par brallor och i en av mina skjortor (om ni har missat det så är jag onormal eftersom jag när jag väl har skjorta gärna då tar pappas gamla avlagda, eller mannens om jag inte har köpt en egen från herravdelningen då dessa passar mig bättre) så skulle du alltså anta att jag var flata och manlig (trots min tuttstorlek, för fan att jag skulle kunna se ut som en man med dom)? Ska göra dig besviken. Men jag är hetro och går klädd så iaf. Det har inget med mina gener att göra.Kanske därför man vill se ut mer som en man vad vet jag?
Vilket kanske beror på dom faktorer som forskare tycker sig se när dom forskat i ämnet?
Det finns dom som känner sig så mycket som män så att dom tom opererar sig till män som någon skrev tidigare.
Och vad kan det bero på att dom vill vara män fast dom är kvinnor? teorier någon?
Sen finns det självklart variationer.
Det går kanske ifrån bisexuell att gilla både män och kvinnor till att vilja byta kön och däremellan finns väl alla variationer.
Alla som dras till samma kön är ju självklart inte likadana eller exakt lika mycket "homosexuella"
Vissa tjejer är kanske bara lite homosexuella medans vissa är mer?
och att man har kort hår och jeans gör väl inte att man ser manlig ut?