tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
Hallå?Finns det någon som törs svara ???
Hallå?Finns det någon som törs svara ???
*ASG* BRA SVAR!Kram på dej vännen
Vart i bibeln står det ORDAGRANNT att homosexualitet och bisexualitet är en synd????????
Gabriella S skrev 2007-11-04 16:43:03 följande:
Så himla bra skrivet!!!!!!!!!!!!!!!!!Bugar för dej!
Gabriella S skrev 2007-11-04 16:45:10 följande:
Men fortfarande ingen som vågar svara på mitt inlägg?Ni som är så stor i truten och tycker homo/bi är en synd..ändå vågar ni inte svara på mitt inlägg...*skakar på huvudet*
Men du skulle accpetera om dítt barn kom hem o sa att H*n var bi/HOMO???jag skrev aldorg att jag skulle be kyrkan viga dom om dom inte gick med på det..men skulle mitt barn villa gifta sig där o var homo/bi och det gick..skulle jag stötta mitt barn!Var snäll och läs inläggen innan du svara!!!!!
Gabriella S skrev 2007-11-04 16:58:04 följande:
TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÄNTLIGEN någon som begrep vad jag försökte få fram!AMEN!!!!!!
Varför lägga så stor vikt i vad som är rätt eller fel?
Om nu din dotter kom hem och sa hon var bi/hom och hon och hennes partner ville gifta sig i kyrkan och kyrkan tillät det..Skulle du inte stötta ditt eget barn i det?
Vad är vikigast?Att du har rätt eller att ditt barn har samma rättigheter som alla andra?(OM hon nu skulle vara homo/bi asså)
Free Spirit skrev 2007-11-04 18:01:12 följande:
Visst får man tycka som man vill...inte det jag säger...men man måste se situationen ur så många synvinklar...det kan juh hända att ens barn eller en nära vän..släkting kommer och berättar att dom är homo/bi...ska vi då inte visa att vi är så mycket större i våra hjärtan och i våra sinnen att kanske inte jubla men stötta personen så gott vi kan.Man kan inte välja att vara bi/homo eller straight.Tro mej..jag hade INTE om jag hade kunnat välja valt att vara bi...det är för mycket fördömande i världen!Hade varit enklare att vara straight.Eller bara hålla tyst om att jag är bi..men då hade jag inte varit sann mot mej sj och stå för det man tycker och den man är!
Eller har jag fel?
Varför ska man se ner på dom som avviker?Har dom inte samma rättigheter som er andra?
Precis som jag skrev i ett annat inlägg så känns det som rena judeförföljelsen fast av homo/bi...Och juden domen är en tro...
Men,men..jag kan ha fel...men det är så jag känner det iaf...
För ett tag sen fick inte (vet inte hur det är nu) inte bi/homo ge blod...för dom trodde folk att det var vi som spred HIV/AIDS...och nu detta????
Vaddå ett diskriminerat folk?!
Skit i testamentet..det är väl inte det väsentliga egentligen...Vad skulle ni göra om era barn kom hem o sa att H*N var Bi/homo..och ville gifta sig...Hur skulle ni ställa er till det?
Skulle ni förskjuta barnet för att det är bi/homo?
Hur skulle ni ställa er till det att dom ville gifta sig?
Nyfiken på era svar..men ingen törs svara på detta OM...hur kommer det sig?Kram
Äntligen en mamma som inte tycker det spelar någon roll.A halleluja moment!!!!!KRAM
Tack min vän!
var du ironisk nu eller?
Du verkar vara en otroligt klok person!har inte hunnit läst alla dina inlägg men dömma av det här så är öppensinnad mot dina medmänniskor?!
En eleoge för det!////C
Otroligt bra och klokt skrivet!En stor applåd till dej!!!!!!
Det var så lite så..så uppfriskande med människor med öppet sine mot andra människor och som resonerar vettigt!Kram
U made my evening!hahahahah...så sånt så sant...bra skrivet..
Dorian Ertymexx skrev 2007-11-11 18:20:02 följande:
Bra skrivet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AMEN!!!!
Gillar dina inlägg...*s*
Dorian Ertymexx skrev 2007-11-14 07:24:16 följande: