• LOTTAAA

Stor klump kom ut..

Haft små brun, röda flytningar till o från sen i torsdags, igår satt ja på toan så kom det ut en större "klump", jätte läskigt..
    Det måste vara ett missfall?!
    Efter det så blöder ja inte så mkt mer. ska man inte göra det så allt kommer ut?? men var bara i v.7..

Hur snart kan man göra barn igen??
    Och hur märker man om allt kommit ut??

• Svar på tråden Stor klump kom ut..
  • LOTTAAA

vad? behöver det inte vara det? verkar konstit, jag ringde och frågade, jag får inte ens komma dit, helt knäppa..
    Skulle bara avvakta.. och de trodde de va missfall..
    men nu efter att "klumpen" kom ut, så verkar det inte hända så mkt.. lite molvärk där nere kanske..

• LOTTAAA

Hej alla!

Tack för era svar!

Idag har det kommit ut mera segt, klumpigt och jag har haft lite små ont.. Men har inte haft så speciellt ont.
    Är orolig att det inte kommer ut allt, ska nog ringa imon igen och försöka se till att dom kan kolla.. de är ju skit svåra med att få komma in..

Undrar oxå.. Nu när jag blöder, räknas det som en mens, så att man kan ha ägglossning om ca 2-3 veckor? eller måste man vänte en månad på att få mens igen, och sen ÄL????

• LOTTAAA

Undrar oxå.. När kan man ha sex? Direkt efter man slutat blöda? Eller ska man vänta ett tag??
    Nån som vet?

• LOTTAAA

Jag har blödit en vecka nu.. är det normalt vid ett missfall??
    Jag är rädd att det är ett MA.. hur märker man om det finns några "rester" kvar där inne??

Ska åka utomlands om 2veckor, så hoppas inte det är kvar något.. då kan man väl inte bada och sånt

Tack alla för era svar

• LOTTAAA

Skrev jag att jag har lite molvärk emellanåt oxå..? det har jag.. kan man ha det

Shiiitt, jag börjar bli hypokondrisk :-S

• LOTTAAA

Gjorde VUL igår, det var rest kvar på ca 6mm.. blev hemskickad igen.. får vääänta... usch vad surt de här är

Svar på tråden Stor klump kom ut..