Tråden för oss äggdonatorer nr 2
Länka i allas inboxar så slipper ni bli avstängda
Ganska fånig regel dom har tycker jag
Länka i allas inboxar så slipper ni bli avstängda
Ganska fånig regel dom har tycker jag
Ville bara inflika att ni som slipper synarela (Sprayen) ska vara såååå glada,den kan vara hemsk om man är som lilla jag då som får alla biverkningar som finns av dem!
Bla hemsk huvudvärk,svettningar,vallningar och ett vidrigt humör,ena sekunden gråta som en gris för absolut INGENTING och nästa be någon fara åt h***ete,och då givetvis någon man älskar...
Ett av våra ivf försök minns jag så väl för Peters pappa hade åkt in på sjukhus och var rikgit dålig (iofs av alkohol men han var hemskt dålig) och såklart ville ju Peter åka och hälsa på honom en stund varje dag men jäklar vad jag grät och anklagade honom för at sita fullkomligt i mig och NÅ BARN DET SKULLE JAG DÅ RAKT INTE HA MED EN SÅN EGOIST!
Ha ha ha idag skratar vi bara åt det men det måste var ahemskt att stå som älskande partner vid sidan om dessa behandlingar för det finns ju ingen de kan göra
Hoppas ni inte tog illa upp för att ja la mig i eran tråd,säg till i såfall!!
Våran ÄD beh skulle också nedregleras med p-piller men eftersom jag har blodproppar och hjärtsjukdomar i min släkt som är ärftligt så får jag snällt och vackert nedregleras med sprayen....igen
PUSS på er era goa,fina människor!!
Hmmm skrämde jag bort er
Ska du starta med p-pillerna då du fått mens?