Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Malin: Det går åt två rullar till en fondvägg. Det stora problemet är väl vilken tapet och stil det ska vara i rummet. Vitt och blått är ju fräscht och klassiskt och jag är rädd att jag/vi kommer att tröttna på dödskallarna.
hur gammal är sonen?
Några döskallar skulle aldrig Jacob få ha på väggarna. Möjligtvis nån tavla eller kudde men inte på väggen.
Malin: Han fyller 6 i slutet av september. Börjar bli stora killen så igår åkte de gula tapeterna och bården med Nalle Puh ut.
Men jag tror inte han vill ha döskallar om nåt år, försök få honom på andra tankar. Nalle Puh är kanske inget en 6åring vill ha men han behöver inte ta det som ligger längst i från bebisgullig som Nalle Puh
Nyfiken på hur många kuddar ni har hemma.. www.familjeliv.se/Forum-5-87/m23892045.html
När vi skulle göra i ordning äldsta pojkens rum så ville han ha svarta tapeter .iiiiihhhhh. gick inte dumma mamma med på utan det fick bli grårandiga tapeter och svarta detaljer i stället och nu är han nöjd. Mamma också hihi
Lillsyrran: Jo, jag får ta en vända till till tapetaffären. Vad tror ni om Seaside-alternativen som jag visade i bloggen?
Nublu: skulle också köra på blått och vitt. Kanske vita väggar oche ne vit/blå randigt fondvägg?
Nytt i min blogg www.alfridashem.blogg.se
Är så fruktansvärt shoppingsugen idag, ska nog göra mig i ordning och bege mig i väg en sväng ...nåt kuddfodral hittar man säkert