• Smajla
    juliah skrev 2007-10-30 06:03:05 följande:
    smajla, så fina bilder du visar!
    Tack!
    Karamellfabriken skrev 2007-10-30 06:30:41 följande:
    Smajla,Jättefina bilder! Vad har du för kamera?
    Tack! Det sista kortet har maken tagit. Har en Nikon D80 (och lite olika objektiv).
    knyttis skrev 2007-10-30 06:50:41 följande:
    Godmorgon vänner!Här komer jag med lite sekunda  bilder på morgonqvisten... Min kamera är ingen höjdare...och ngt bildhanteringsprogram har jag inte heller....
    Vilka vackra bilder, är ljusstaken en Walter & Co?
    Ewis skrev 2007-10-30 07:15:33 följande:
    God morgon tjejer!Jag tjatar vidare om min fula hall Färgen den ska målas i är näst intill vit för ögat men det heter att den har grå pigment i sig.Vill byta lampan på väggen i tarppan oxå eller tycker ni att jag ska spraya den vit?Förslag på billiga lampor att sätta på väggen i trappan.Smajla:Jag har försökt med flera olika lampor på skåpet/skänken under fönstrena men tycker det ser fel ut.Har Du något bra tips på lampa, gärna billig ?Himmelbit:Tyvärr är det 3 sovrum som används + wc på övervåningen så göra hål i någon vägg funkar inte så bra.Funderar på att ta upp ett hål i trappväggen mot utsidan där tavlan och lampan sitter men just nu känns det som ett stort projekt och pengarna spar vi just nu för att åka utomlands 2 veckor så denna hallen blir en liten budgett renovering.
    Hmm, ska fundera lite!
    lasseliten skrev 2007-10-30 07:17:33 följande:
    Smajla och Knyttis - Underbart att knäppa på datorn och mötas av så fina saker och bilder! Tack!  
    Tack själv!
    mimmamum skrev 2007-10-30 07:30:19 följande:
    Ni som har senaste drömhem och trädgård, bör man köpa den? Är det jul redan?
    Jag tyckte inte heller den var så jättebra faktiskt.. För mycket färger!
    LCroft skrev 2007-10-30 08:13:29 följande:
    Sitter och klurar på om jag ska skriva med vit eller svart penna på zinkskyltar? Förslag?
    Vit!
    LinaoMatilda skrev 2007-10-30 08:17:38 följande:
    Godmorgon!Smajla: Vad fint det blev med zinkstruten. Jag har tittat på den och tänkte köpa den, men kom inte på något att ha i den, så jag lät bli. Du har så bra fantasi.LCroft: Jag tycker det är fint med vit text på zink.
    Å tack!
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-30 08:26:20 följande:
    Godmorgon!Inne en snabbis, har barnens kusiner här. Fem barn leker jage i vardagsrummet och snart kommer någon att slå sig.D&T julnummer var väl rätt likt det som var förra året? Det kändes så. Gillade faktiskt Allers julnummer mycket mer.Jag har sytt en julkudde till, är grymt stolt över den randiga kanten på kudden. Mest för att jag faktiskt inte kan sy, jag tror att det är ungefär som med matlagning att man kan höfta.Gissa vad det kommer att stå på nästa kudde?
    Vilken vacker kudde!
    malins79 skrev 2007-10-30 08:29:46 följande:
    Sagas nya säng.Hon sover som en prinsessa i denna säng.
    Jättefin, förstår att hon sover gott!
    lasseliten skrev 2007-10-30 11:38:28 följande:
    hehe...så klart ni ser att de är vita...skrev texten innan jag kom på att jag hade en bild En stoooor bild för att göra alla nöjda och glada
    Vad fint, samma strut som jag visade för några sidor sen, visst är den fin!
    Karamellfabriken skrev 2007-10-30 12:26:18 följande:
    Nya mattan från Bruka:www.familjeliv.se/krypin/karamellfabriken/gal...
    Underbar matta!
  • Smajla
    Kajsa M skrev 2007-10-30 12:54:49 följande:
    Idag har jag fått första SWAP-paketet! Från Smajla! Tack så mkt! Har inte ens öppnat mitt kuvert än. så roligt!!!Sen fick jag en bok från Alltihemmet om KÖK. Bara för att jag la upp några bilder på mitt hem där. Så den ska läsas idag och nya numret av Hus & Hem som jag tydligen fortfarande prenumererar på. Och så blir det målning av fondväggen.Var på röntgen idag med lillan och tog kort på näsan. (röntgade polyper) Dt gick superbra. Så nu har vi varit på play planet och hon fcik välja en valfri leksak. Vet ni vad hon väljer? Såpbubblor för en tjuga. billig i drift min lilla!
    ingen orsak, kul att jag blev först! Skrattande
    knyttis skrev 2007-10-30 12:56:55 följande:
    Smajla- De står still en trappa upp, kommer ej på vems ljusstaken är....
    det var nog inte jag som frågade.. Oskyldig eller? huvet dunkar och jag orkar inte riktigt tänka efter..
    LCroft skrev 2007-10-30 12:59:57 följande:
    lasseliten så fint med knoppbrädan Karamellfabriken: Så söt matta! Kajsa: Underbart! Vitt kan aldrig bli fel Skönt att det gick bra på rtg med lillan. Smajla krya på dig vännen!
    tack gumman!
  • Smajla
    Mori skrev 2007-10-30 13:16:59 följande:
    Hihi har varit så där löjligt snäll just. Hittade tre 20-lappar i porten. Satte en lapp i porten att den som tappat en slant i porten kan ringa mig och få pengarna, mot att de talar om vilken tid och vilken summa de tappat 60 kr kan vara mycket pengar för någon!
    Vad gulligt!
  • Smajla
    Kajsa M skrev 2007-10-30 13:23:52 följande:
    Polyperna! hon har andningsuppehåll i sömnen.
    oj, stackare.. håller tummen!
    malins79 skrev 2007-10-30 13:25:03 följande:
    Oj, håller du på att bli sjuk eller är det något annat som spökar?
    ja, det verkar inte bättre..
    Mori skrev 2007-10-30 13:28:15 följande:
    LCroft & Smajla: Kände mig lite larvig när jag satte upp lappen. Men jag hade ju blivit jätteglad om någon annan gjort det. Och det kanske är ett barn som tappat sin månadspeng...
    det är väl så man ska göra egentligen, jättebra tycker jag.
    mimmamum skrev 2007-10-30 13:33:45 följande:
    Smajla, krya på dig! Just det, jag fick också köksboken från Allt i hemmet idag. Jag la ju ut några bilder på deras hemsida, men boken var en besvikelse, den var ju från 2002!  Det som var bra dock var påsen den låg i, perfekt till SWAPen! Ni vet en sådan stor vadderad sak!
    tack! fick också boken idag, irriterande eftersom jag också kunde ha använt påsen till swappen.. men den spar jag tills nästa omgång.
    juliah skrev 2007-10-30 13:37:35 följande:
    Vad heter alla swappare i förnamn? Har försökt luska men en del har inte det i sina pres.(Sorry för att jag tar upp det här)
    juliah skrev 2007-10-30 13:42:21 följande:
    Tack tack, er visste jag ju redan hihi. Jag ska bara skriva era namn på själva "paketen".För visst skriver vi de riktiga?
    Jag skrev nicken, orkade inte kolla efter.. Skrattande
Svar på tråden Vita hem del 5