• Smajla

Vita hem del 5

Hrm, Generad, var lite snabb med att fota sängen idag. På posten kom kuddfordralet från Noga utvalt som jag fick som tack för bilderna! Och kudden hade jag tänkt mig på sängen så då blev det såhär;

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phpghllnj.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phpuekhv1.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phpl4h1iq.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Lite mildare New England över höst och vintern..

• Smajla
    LCroft skrev 2007-10-24 15:34:02 följande:
    Här har ni avhandlat massor! Stackars karamells hund! Hemskt när ens djur blir sjuka Smajla kan jag få ditt sovrum? Kajsa: Massa fint du shoppat!juliah: Din stackare som är sjuk ännu! Hoppas du snart är bättre igen Har också varit och shoppat lite idag, hade så trist och var rastlös och vad är då bättre än att shoppa loss lite? Blev lite nya handdukar från Lexington, en söt liten zinklykta, en ljusslinga och en kofta till mig själv. Ida hittade i affären en RÖD Baby Björns potta som hon tydligen förälskade sig i, hon skulle med all makt ha den och jag var och yrde på med mitt så snäll pappa som hon har köpte den till henne. Frågade när jag mötte upp med dem vid bilen om han inte hittade en lite mindre färgstark potta till henne men han påstår att hon inte ens ville titta på den vita?  Utan bara skuffade undan den. Vad är det för fel på mitt barn?
    hihi, nja, jag vill nog behålla det själv.. Flört
    Kajsa M skrev 2007-10-24 15:35:31 följande:
    smajlaFinfint!LCroftå så bilder
    tack!
    Kajsa M skrev 2007-10-24 15:37:56 följande:
    smajlaVa säger du? tycker du verkligen det! Jaha...Men om jag får ett vitt skåp så kanske det blir bättre. Det är nog just ekmöblerna jag är less på
    jepp, det tycker jag! behåll väggen svart tills du fått det vita skåpet och testa och se. jag gillar brytningen mellan det svara och vita men det har jag nog tjatat om förr tror jag..
  • Smajla
    ängsskogensblomma skrev 2007-10-24 17:28:51 följande:
    Smajla sååå fina kuddar!!!Var har du köpt dom 2 sandfärgade? Pris?
    å tack! kudden med stjärnorna är en Gripsholm, kommer från Noga utvalt
    som kostar 170:- (bara kuddfordralet) fast jag fick den eftersom hon lånat bilder av mig till hennes sida. den andra kudden är en House Doctor, kommer från Slottsstallets möbler men minns tyvärr inte vad den kostade, den är inte köpt nu..
    Camilla R skrev 2007-10-24 18:36:36 följande:
    Ditt sovrum är verkligen mysigt och inbjudande. Där sover man nog gott gissar jag. Sängen har jag suktat efter på IKEA (för visst är det väl en Mörkedal?), men av någon anledning så görs den inte i 180 (längre) typiskt.
    å tack snälla! jo, det är en mörkedal men just vår variant finns inte kvar längre, de har ändrat den plus att den bara finns i vitt nu om jag inte minns fel. vår är en 160.
  • Smajla
    juliah skrev 2007-10-24 19:49:59 följande:
    Å tack för att ni är så omtänksamma Smajla, jag glömde alldeles bort att kommentera din vinterbäddning, ser urmysig ut, och finfina kuddar har du!
    tack snälla!
    Mori skrev 2007-10-24 22:59:00 följande:
    alfas. Har inte sett din blogg förrut, så fint du har det. Å så fina strutarna blev!Sylt: Härligt, då är vi två som är redo. Trodde jag skulle vara ute i sista sekund som vanligt Men ska jag vara ärlig så var jag "tvungen" att skolka lite för att hinna. Tror det tagit snart 40 timmar att göra grejerna
    jag är också klar, sedan några veckor tillbaks Skrattande
    Mori skrev 2007-10-24 21:32:59 följande:
    Smajla: Mmmm, där ser man ut att sova gott. Superfint!
    tack söta!
    Gullfina skrev 2007-10-25 08:38:10 följande:
    Kuddnytt hemmapalandet.blogspot.com
    vilka vackra kuddar!
    LCroft skrev 2007-10-25 08:55:45 följande:
    Behöver förresten smakråd! Om man kommer in i vårt badrum så har man till höger direkt 2 hyllor uppe på väggen (under målning än så länge, ska bli klart idag bara jag kommer mig bort från datorn). Med handdukar under, såhär: Sen kommer vasken, nu till smakrådet! Dessa lampor är nu uppsatta men inte ikopplade. Men jag är inte säker på dem. Vad tycker ni? Byta lampor eller behålla?Ni får bortse från att man ser i spegeln en ful torkställning
    Behålla, de är jättefina!
    lillafruluva skrev 2007-10-25 08:58:58 följande:
    Den ena av speglarna. Rummet jag ska ha den i går i grått och vitt. Kanske är bättre med silver då?? Jag kan inte bestämma mig!!!
    Vit!
  • Smajla
    Fotograf Karlander skrev 2007-10-25 14:19:23 följande:
    Hej alla!!!Deppar,ont i magen Och Orolig mage!!!!!Vi ska ju hyra ett hus som blivit totalrenoverat...vi ska vara ute ur lägenheten på Onsdag,Men i Huset händer det inte mycket nu. Hyresvärden tycks inte bry sig att vi snart ska flytta in. Köket e nästan färdigt....kran o vatten o sånt ska kopplas...Badrummet Ja toastol,vask,duschkabin står i hallen. Inget tvättmaskin el torktummlare har kommit. Varmvatten beredaren står oxå i hallen...Där skulle komma in en kamin med...Vi skulle ju verkligen behöva flytta i helgen...Förlåt att jag gnäller men jag känner mig så lessen att Hyresvärden inte sätter fart o får de färdigt...Var ska vi ta vägen om de inte e färdigt *snyft* Jobbigt nu....Kramar ♥
    Men! Förvånad Kontakta Hyresgästföreningen bums!
  • Smajla
    Fotograf Karlander skrev 2007-10-25 15:32:35 följande:
    Ja jag har funderat på om jag ska göra det...vi måste ju ha ett fungernande hem och flytta till....
    Ja, ring HG - de är till för att hjälpa!
  • Smajla
    Fotograf Karlander skrev 2007-10-25 16:13:26 följande:
    Han tar det väldigt lungt...ingen brådska han inte...Vi ska vara ute ur denna lägenheten på Onsdag och skulle behöva flytta i helgen....
    hoppas det löser sig nu!
    Fotograf Karlander skrev 2007-10-25 17:10:22 följande:
    VÄLKOMMEN    Stig på ♥
    vilken fin sida!
Svar på tråden Vita hem del 5