juliah skrev 2007-10-24 19:49:59 följande:
Å tack för att ni är så omtänksamma Smajla, jag glömde alldeles bort att kommentera din vinterbäddning, ser urmysig ut, och finfina kuddar har du!
tack snälla!
Mori skrev 2007-10-24 22:59:00 följande:
alfas. Har inte sett din blogg förrut, så fint du har det. Å så fina strutarna blev!Sylt: Härligt, då är vi två som är redo. Trodde jag skulle vara ute i sista sekund som vanligt Men ska jag vara ärlig så var jag "tvungen" att skolka lite för att hinna. Tror det tagit snart 40 timmar att göra grejerna
jag är också klar, sedan några veckor tillbaks
Mori skrev 2007-10-24 21:32:59 följande:
Smajla: Mmmm, där ser man ut att sova gott. Superfint!
tack söta!
vilka vackra kuddar!
LCroft skrev 2007-10-25 08:55:45 följande:
Behöver förresten smakråd! Om man kommer in i vårt badrum så har man till höger direkt 2 hyllor uppe på väggen (under målning än så länge, ska bli klart idag bara jag kommer mig bort från datorn). Med handdukar under, såhär: Sen kommer vasken, nu till smakrådet! Dessa lampor är nu uppsatta men inte ikopplade. Men jag är inte säker på dem. Vad tycker ni? Byta lampor eller behålla?Ni får bortse från att man ser i spegeln en ful torkställning
Behålla, de är jättefina!
lillafruluva skrev 2007-10-25 08:58:58 följande:
Den ena av speglarna. Rummet jag ska ha den i går i grått och vitt. Kanske är bättre med silver då?? Jag kan inte bestämma mig!!!
Vit!