Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 5

knyttis skrev 2007-11-05 11:23:36 följande:
    Gemelli - Jättefin krans du hittat! Fick du pallen och "byrån"?
    Det lilla skåpet har jag fått om jag vill ha den. Vet inte bara vart jag ska ställa den

Pallen har säljaren ändrat sig för att sälja Fundersam Märkligt mail som kom igår från den säljaren...
  • gemelli
    knyttis skrev 2007-11-05 12:29:57 följande:
    Har försått att blocket innehåller mkt "skumma" människor, letar där nu och då själv men hittar aldrig ngt fynd...Du verkar vara en magnet till dem! Fortsätt gärna tipsa om grejjer som du själv ej har "rum" med men är fina!Angående byrån, de ju tillfälligt ni bor där ni bor nu, i framtiden får ni/vi ju större! Så tänker jag faktiskt. Jag köper möbler/inredning dels hit till radhuset men försöker även tänka frammåt till huset!
    Hihihi ja jag har gjort en del bra fynd på blocket. Men som du säger, mkt märkligt folk där ute...
    Ja jag länkar gärna, men ni får säga till om ni tycker jag blir för jobbig med mina länkar.
    Ibland hittar jag så mkt, men vet inte vart jag ska ställa det
    Men visst jag tänker oxå lite framåt i tiden...
    Men jag verkar ha världens otur med symaskiner. missar alla jag ringer på. Ibland prutar jag lite förmkt tror jag

Föresten, jag har lånat Vit Jul ifrån bibblan, och den kommer ifrån Sigtuna den boken 
  • gemelli
    Karamellfabriken skrev 2007-11-05 12:34:34 följande:
    Nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.Jag har råkat slå ut en hel kebabtallrik i Susanne Magelunds bok "vit jul" som jag lånat på biblioteket .
    Nej onje.... men lite lustigt när jag precis skrev om den boken till knyttis...

Oj vad händer då? Kan du torka av den eller är den helförstörd?
  • gemelli
    knyttis skrev 2007-11-05 12:44:25 följande:
    Då står jag på väntelistan efter dig!
    Jaha gör du, konstigt att jag fick låna om den en gång till då. Det brukar man inte få göra om det är väntelista.
    Men då ska jag skynda mig, ska bara kopiera lite ur boken *viskar
    Så lämnar jag tillbaka den så fort som möjligt
  • gemelli
    MildaMaränger skrev 2007-11-05 13:14:56 följande:
    jag skulle nog måla den grå eller svart
    Jaaaa svart skulle vara snyggt oxå. Jag jobbar på den blandningen. Svart/Vitt vi är inte riktigt kompisar. Men hoppas jag blir det. För jag tycker det är snyggt hos andra
  • gemelli
    Sylt skrev 2007-11-05 18:10:43 följande:
     Tack! Ska inte fråga om magen
    Hihihi magen finns kvar, med innehåll

Vet oxå att Indiska har liknande krokar
    Men jag letar vidare, för att jag minns att det var nått annat på just den sidan jag skulle ha
Svar på tråden Vita hem del 5