-
Oj dom var fina och billiga!!!LissAnna skrev 2007-08-16 08:55:54 följande:Handlat lite nytthemmapalandet.blogspot.com
-
Har lämnat lillan på dagis idag. Hon var sååååå ledsen och höll krampaktig runt min hals. Vi fick vara två man för att lossa hennes tag. AVSKYR att lämna henne när hon är så ledsen. Hon har gått på dagis ett år och gråtit VARJE gång jag lämnar henne. Det går bättre när C lämnar, men det är ju inte alltid han kan. Sen får jag dåligt samvete när jag sitter här hemma och egentligen kunde haft henne här. Men jag ska till arbetsförmedlingen idag ju. Någon lärartjänst har inte dykt upp. Nu vill de att jag ska söka tjänster 8-10 mil härifrån. Men det GÅR ju inte. När min man är i australien och barnen blir sjuka på dagis, ska ajg då säga "jag kommer om två timmar" ?
-
JAg har fått jobb!!!!!!!!!1 Börjar imorogn!!!!!
-
Pärla1 skrev 2007-08-16 10:21:54 följande:Salmiak: GRATTIS!!GRATTIS!!!tjenixen skrev 2007-08-16 10:24:03 följande:Men åh vad roligt. Lycka till och stort GRATTIS!!!nublu skrev 2007-08-16 10:24:07 följande:Salmiak: Jättegrattis! Och det löste ju hur du ska göra med för mycket FL:ande också. Det lär du ju inte hinna med!Camilla R skrev 2007-08-16 10:24:26 följande:Jättegrattis, vad kul!! Lite mjukstart att börja en fredag. Själv skall jag börja jobba igen på måndag och just nu känns det inte alls särskilt spännande.+ SmajlaLCroft skrev 2007-08-16 10:28:46 följande:Fanns ju en sida till att läsa Salmiak: GRATTIS! Pärla: Den var också jättefin.Förresten, mannen ska ju med all makt ha en grillkåta hit på gården Jag tycker inte alls om dem, fula saker! Men så hittade jag den här som jag hade kunnat tänka mig, fantasin åkte redan iväg, måla vit invändigt och fina kuddar och gardiner osv.. ja, ni vet. Här är länk till den: www.ultimatemarket.com/PublishedService... Men nej, det kunde ju mannen inte tänka sig utan ska ha en sån där ful sak som man får klaustrofobi av att ens se, sånhär: www.gardengrillhouse.net/ far ner lite på sidan så kommer bilder på hemskheten. Spelar ingen roll att han försöker få mig att tycka det där skulle vara fint om man målar den innuti, i mina ögon är den ful och passar bäst i ödemarken inte på min gård. Säg nu ärligt era åsikter, är jag helt hemsk som säger som jag tycker åt honom eller borde jag försöka se nåt positivt med det hela och bli en ödemarksälskare?
TACK underbara ni -
knyttis skrev 2007-08-16 10:52:21 följande:Grattis till nytt jobb Salmiak!lasseliten skrev 2007-08-16 11:11:50 följande:Grattis Salmiak till jobbet!!TAck ni också!JeaJea skrev 2007-08-16 11:32:45 följande:Godmiddag! Håll tummarna för att mina rådjur har överlevt bockajaktspremiären.Grattis Salmiak!Mimmamum, så underbart fin.LCroft: en sån kåta vill min granne ha, som tur är har jag inga fönster åt deras håll...fast de är säkert mysiga på insidan. Kan ni inte ha den i en dunge eller sätta en berså runt.
-
Tack Lynn!
Det är en tjänst på 50 % och det passar mig utmärkt. Då hinner jag fortfarande pyssla med mitt hem och umgås med mina flickor! Jättenöjd!
-
HUS & HEM nr 10 s. 30-43
!!!!!!!
Där är mitt drömhem!!!! Så vill jag bo! De har precis samma inredningstil som jag!
Åh jag är kär! Min man också! Vi måste bygga ut nu!!!! Så ska vi bara ha det!!!
-
mimmamum Jag kan scanna in några bilder. Malins79 Jag läste ditt inlägg och tänkte gå och köpa den, men jag hade glömt att jag har hoppat på en prenumeration på hus & hem, så när jag fick den i brevlådan blev jag så glad.
-
De har gjort den större i år!Jezzika skrev 2007-08-16 18:54:33 följande:Hej på er tjejer.Jag var på IKEA igår och köpte en hemnes- säng till min flicka. Dör av min förvåning när jag kom hem och upptäckte att sängen hade högre huvudgavel och fotgavel än min pojkes säng som också är en hemnes, köpt för 1 år sedan ?!Har de ändrat sängen eller är jag helt knäpp?Mmmm jag är en av dom!!!Himmelbit skrev 2007-08-16 18:55:09 följande:Såååå fint!! Vet du, när jag fick hem tidningen så tänkte jag direkt att det här skulle Vita-hemmarna gilla
-
det tar en liten stund, men snart såPärla1 skrev 2007-08-16 19:18:41 följande:Salmiak: väntar, väntar...vill seAng. vagnar...Vi har en Teutonia Mistral, tycker jag e kanon...Smajla: Tack ändå Tycker moosaik bloggen hade mkt fint, men för min del en aning för avskalat, speciellt barnens rum. Kändes lite som ett fängelse....men, smaken e som baken, eller hur!Skulle ju inte vara kul om alla våra hem såg likadana ut...