Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6
    MariaV skrev 2007-08-14 23:00:43 följande:
    Nu finns det bild på min nya spjälsäng och lite annat i bloggen
    VAd fint hennes rum kommer bli! Sängen var jättesöt!
  • Salmiak6

Lasseliten

VAd var det för erbjudande från Elviras?

Vet ni vad? Igår kväll när vi hade gått och lagt oss och C tittade på en "viktig" fotbollsmatch tog jag tillfället i akt att smyga fram en liten önskan. Jag sa helt enkelt att "jag skulle vilja sätta råspont på den grå väggen i vardagsrummet och måla vitt såklart."
     "Ja det kan vi göra", svarar han utan att blinka. Jag var tvungen att fråga: "Vad sa du?"
     "Jo men det skulle vara en bra ide, vi tar bort gipsskivorna och passar på och isolerar den väggen samtidigt. " Trodde jag skulle svimma. Svårare än så är det inte ibland!

Nu har vi satt in en ny tv-bänk i vardagsrummet som stämmer bättre i stilen. Och så får ni tänka er Gemelli-vägg och gemelli-gardiner till!

• Salmiak6
    lasseliten skrev 2007-08-15 11:26:00 följande:
    Salmiak - erbjudandet gäller aug. ut. Köp bordet och 8 stolar, och då får man den 8:e gratis. Kanske inte det mest generösa men vi hade redan kollat in bordet och stolarna så vi passar nog på nu
    ok. Ja då är det ju bara att köra!
  • Salmiak6
    Pärla1 skrev 2007-08-15 16:35:03 följande:
    Lasseliten: Jättefint kök, vill så gärna ha en diskho som ni har, men får inte för sambon, jag hade en övertalnings process här hemma för ett tag sen och han säger att det spricker så lätt och tappar man nåt går det sönder, och när jag trodde jag var lite på G, så tappade jag tvålpumpen inne på toaletten och hela handfatet sprack (inte pumpen) Så det kan ju jag glömma nu!VSM: De är så fina! Mori: Tycker inte heller du ska måla mer.Lynn84: Jättefint hus, gillar verkligen de gröna tapeterna Juliah: Superfina grejer, en annan har ju en jättenygg nyphållare i blå plast!Salmiak: Ibland blir man överraskad, Du bodde i JKPG va? De råkar inte vara i det nybyggda området innan backen mot Tenhult?Funderar på att börja måla lite ikväll, när vi flyttade in i huset stod det ett stort skåp i källaren i två delar, tror att det kan vara den jättegamla gamla köksinredningen. Var och köpte färg igår och tror det kan bli jättebra! Tror vi ska ha böcker i den i v-rummet.
    Jo det råkar det visst vara! Har du haft vägarna förbi?
Svar på tråden Vita hem del 5