MariaV skrev 2007-10-18 20:44:38 följande:
Hej tjejer, både nya och gamla rävar Ville bara säga att jag lever och ser fram emot att hinna med denna tråd igen(har precis skrivit klart mitt sista examinationarbete som ska in under mina praktikveckor)Vad fint ni har pysslat! Är väldigt avis, själv försöker jag hinna med lite virkande när det går.Jag vill gärna komma in på era sidor. Ni som tycker jag är välkommen får gärna lägga till mig i era adresslistor.Kram!
välkommen åter!
grattis till öppnandet!
Kajsa M skrev 2007-10-18 21:52:05 följande:
Min julgransmatta är klar! Det blev den bruna kanten! *F'låt*
det blev riktigt fin!
dream eller family tycker jag! family på en lång tavellist med svarta ramar med foton på familjen vore supersnyggt!
JeaJea skrev 2007-10-18 22:25:32 följande:
Hej allihop!Nublu, Grattis och stort lycka till! Det är så kul att se vad andra väljer, vi har ju samma leverantörer, men vissa saker har jag inte ens sett. Kajsa och VSM, jättefina mattor - Ge hit!Emmasa Grattis, visst är det en härlig känsla att få veta lite mer om vem det är därinne.Sen tack för påminnelsen Mimma och Julia, jag skulle ju visa Annelies tygtårtor och bakelser. Hon har varit en del i tidningen så jag kanske kan hitta någon bild. Ang. jobb så går min man allt mellan 05 och 07.30 (oftast 06) hämtar barnen 16.30 och så kommer jag hem mellan 19 och 20, vid högtider eller annat ca 23, några de värsta dagarna jobbar jag ca 8.30-04. (dagarna innan jul och påsk t.ex.) Jag jobbar alla dagar utom söndagar men har öppet alla helgdagar jul och påsk, farsdag och morsdag till 16. Ska man köpa blommor i Danmark så öppnar de kl 05 och stänger kl 09. Så det får man göra innan man öppnar. Tur man har världens roligaste jobb, för tiderna är verkligen inget att hänga i julgranen.Hur gick det med Vit jul, fick du den Smajla? Agnes72 kom in och visade den idag, hade så höga förväntningar, men blev mest sugen på recepten. Det i slutet var fint med korten fast de finns i en bok som heter smucke kort. Ska låna den på bibblan.
nä, bevare mig väl vad dyr den blev. som tur var så fick jag den inte, ångrade mitt högsta bud men som tur var så gick det ju mig förbi.