Längtar tills jag får en massa swappresenter, dina strutar är ju underbara!
Vackra gardiner!
lasseliten skrev 2007-10-18 08:37:16 följande:
Mimma - det blir en dalahäst a `la me and my home... Du vet, platt häst med tapet på...
15 st men inte en till sig själv utan 15 stycken till oss andra, vi är 16 pers i swapen. Så supervacker häst!
Karamellfabriken skrev 2007-10-18 08:40:44 följande:
Bandykillar,Köp Listerine munskölj och gurgla långt ner i halsen. Lovar att halsontet försvinner.Och en gardinfråga också:Är det WILMA från Ikea som många av er härinne har? Är den fin? Har bara sett den på nätet.
Har Wilma i sovrummet, ser ut såhär; Är jättenöjd med dem!
lillafruluva skrev 2007-10-18 09:54:50 följande:
Jaha, lyckades städa undan det mesta här hemma igår. Nu fick jag ett sms av mamma som frågade om vi skulle ut och åka igen.. Herregud kvinna, tror du jag är gjord av pengar?? Nädå, jag måste köpa en jacka jag spanat in åt minstingen och nu fick jag massa rabatt så det är väl bara att passa på! Vad fina julgrejer ni gör alihop!! Jag virkade en till liten tomteluva igår, de är enkla och rätt roliga!
jättesöta!
Värsta Supermamman skrev 2007-10-18 10:12:01 följande:
Lillafruluva: Söta!Emmsa: Kul med en dotter *även om jag faktiskt blir lita avundsjuk på alla som för döttrar*Tyckte att jag fick för dåligt med beröm för min matta. Så jag lägger in den direkt i tråden och fiskar efter komplimanger..
alldeles underbart fin!
Anton2005 skrev 2007-10-18 10:25:27 följande:
Har ju hört att ni gillar bilder så jag lägger ut en bild på mitt indiantält som jag sytt, här oxå. Fler bilder finns i min blogg.
å vad fint! impad!
Smultron och glass skrev 2007-10-18 10:28:51 följande:
Åh, nu försvann mitt braiga humör! I huset där jag sitter finns en restaurang på bottenvåningen. Det är något jäkligt fel på ventilationen, för varje förmiddag klockan 10 börjar det lukta matos i vårt rum. Det brukar försvinna efter lunchen, någon gång vid 14, för att sedan börja igen när de förbereder middag vid 16. Det luktar inte mat heller, utan bara det där fettiga stekoset och det är helt fruktansvärt. Jag måste till och med ha parfym på mig på dagarna (vilket jag aldrig har annars) för att kunna lukta på min handled när kväljningarna är nära. Vi har klagat gång på gång, men fastighetsägaren kommer bara med korkade ursäkter.
usch vad obehagligt..