-
Har tyvärr inga tips eller råd att ge men lider med dig! KRAMKaramellfabriken skrev 2007-10-21 09:32:40 följande:Nu måste ni hjälpa mig innan jag börjar lipa!Vi har planerat hela köket. Ritat om det otaliga ggr och äntligen hittat den lösning som känns bäst.Igår när vi river bort överskåp och fläkt upptäcker vi att fläktkanalen går 10 cm mer åt höger än vi räknat med (den var helt inbyggd).Nu måste vi alltså ändra på intredningen eller få ett fläktrör med en böj på och hur snyggt är det?Tips och tröst mottages tacksamt
-
Hej på er
Här har ni skrivit massor som vanligt
Läste att VSM tagit en datorfri vecka och vet ni vad? Jag tänkte på precis samma sak igår kväll. Vi var ute nästan hela dagen hela familjen, stekte pannkakor i grillkåtan och så kom mannens bror och hans flickvän hit en stund och det var så skönt att umgås med hela familjen, samtidigt som jag fick lite dåligt samvete. Har man inte suttit framför datorn har jag hållit på med nåt pyssel eller nåt av alla andra sysslor man jämt har. Så nu tänkte jag försöka minska min datortid lite, börjar nu i några dagar och ska försöka vara ett bättre sällskap för min familj.
Visst kommer jag att titta in här nu som då, annars får jag alldeles för mycket att läsa ikapp
Mannen var med de äldre barnen och simma när Ida sov och jag bara satt på soffan med en bok och läste! Stressade inte omkring med dammsugaren, pysslade inte utan bara var och det gjorde susen -
Lite nytt: http://nillashem.blogspot.com/
-
Mori så söta änglar!
nublu: Man blir ju aningen rädd är..... -
är - här
-
Var du till Erkin halli? De har haft men det är nog en tid sedan jag var dit sist, typ ett år eller nåt liknande? Annars så finns ju smeden på Storgatan, han gör ju efter beställning.Trollens mamma skrev 2007-10-23 14:50:16 följande:Mori:Jättesöta!Dock inget för mej,har absolut inget tålamod med sånt.Jag har varit på jakt efter svarta gjutjärnshandtag hela förmiddagen.Var till sex ställen där de kunde tänkas ha dom,men icke.Får jaga vidare.Vill ha mitt skåp klart NU!
-
TackMufflon skrev 2007-10-23 14:52:31 följande:Kan inte svara i bloggen; men underbart med både båt och disktrasor!!!Älskar oxå havet!!!
-
Prisma, HH. Oftast på såna ställen som man kan hitta. Kan löna sig att gå via smeden iallafall. Ibland kan man ha tur och han kan ha färdiga. Sen tar det inte så länge när han gör nåt om han inte har nåt större projekt på G, så hittar du inte på nåt av de ställena så skulle nog jag gå in till honomTrollens mamma skrev 2007-10-23 14:56:55 följande:LCroft:Nix,inte Erkin halli.Får fara dit och checka imorgon då.Blossom,MEA Harmonie,Lenas shop,Hartmans,Låstjänst,trävaru...inget.Och ja...jag tänkte också på smeden,men då tar det väl en tid före jag får det.*Otålig*
-
Julklappar, nu får jag erkänna att vi är superduper tråkiga, vi köper inte julklappar till varann Vi köper till barnen och till syskonens barn och föräldrar. Sen har vi alltid julmiddag här hemma, ibland har vi min mamma eller pappa med respektive här ibland hans föräldrar. Och det har vi sagt att har varit vår julklapp till varann. Att få ha familjen runt omkring sig och äta god mat, att få se hur spännande och roligt det är för barnen
-
Här har ni avhandlat massor!
Stackars karamells hund! Hemskt när ens djur blir sjuka
Smajla kan jag få ditt sovrum?
Kajsa: Massa fint du shoppat!
juliah: Din stackare som är sjuk ännu! Hoppas du snart är bättre igen
Har också varit och shoppat lite idag, hade så trist och var rastlös och vad är då bättre än att shoppa loss lite? Blev lite nya handdukar från Lexington, en söt liten zinklykta, en ljusslinga och en kofta till mig själv.
Ida hittade i affären en RÖD Baby Björns potta som hon tydligen förälskade sig i, hon skulle med all makt ha den och jag var och yrde på med mitt så snäll pappa som hon har köpte den till henne. Frågade när jag mötte upp med dem vid bilen om han inte hittade en lite mindre färgstark potta till henne men han påstår att hon inte ens ville titta på den vita? Utan bara skuffade undan den. Vad är det för fel på mitt barn?