-
Det borde jag ju ha kommit ihåg, skäms lite att jag inte kom ihåg att gratta lilla sonen tidigare idag!mimmamum skrev 2007-10-17 20:32:06 följande:Ja tystnaden efter ett kalas är underbar! LCroft, japp idag var det!MM, vad glad jag blir för din skull!
-
Pärla hoppas din rygg är bättre idag.
Michaela så fint du gjord det i köket.
emmasa: Så roligt med en liten tjej och tapeten är så söt
juliah: Jag lider med dig! Har hon nån tillväxtperiod? Gör bara vad du orkar med idag, förstår att du vill ha städat idag så du har det klart och eftersom din mamma kommer imorgon. Men ta bara det nödvändigaste. Vet precis hur lätt det är!
lasseliten: Lider med dig med, men jag kan sända över lite energi till er båda två. Sänder nu för senare idag kan den vara förbrukad
Mannen han är redan och kör bort det sista av alla kvistar som kom när vi tog ner av häcken. Och jag ska också storstäda idag. Fast det gör jag när Ida sover. -
Nu ser jag ju att lillafruluva också var trött!
Bara jag som är pigg och nyter, sug åt er energi men lämna lite åt mig är ni snälla -
juliah: Jag är ledsen att jag dregglar på dina fina strutar men jag är kääär!!! Om jag kommer över och städar och tar hand om barnen idag, kan du då göra några till mig efter att du sovit en stund?
-
Varm svartvinbärssaft eller isglass är det enda jag kommer på. Sen finns det på Apoteket ett pulver man blandar i varmt vatten också. Säger inga namn för jag vet att de heter annorlunda där än härBandykillar skrev 2007-10-18 08:14:04 följande:Det är ingen som har ngt bra recept att dricka när man har ont i halsen. tack
-
Jag får så mycket inspiration av er här inne att jag blir alldeles yr, vet inte var jag ska börja heller Strutar, julgransmatta osv... Kanske man ska inhandla material först? *fniss*
-
VSM: Säger här också, superfin!
Smultron o glass: Finrexin är det väl du tänker på Har en låda i skåpet jämt, riktigt gott dessutom
Anton: Jag är grymt imponerad av din sykonst!
Karamellfabriken: Så söt timer
Peak: Jag sitter och ser ut såhär efter att jag läste vad du skrivit! Fy för ynkryggar som din chef! Falska, fega och oärliga människor får mig att se rött Försök hör dig för på nån arbetsförmedling, de borde ju veta till vilket fack du skulle höra och ring och prata med nån. Trist när det blir sådär! Kramar i massor får du!
Nu måste jag börja städa, huset ser ut som ett slagfält efter Idas lekar hela förmiddagen *suck* -
Lite nytt:
http://nillashem.blogspot.com/ -
Mori: Superfina paket! Så fint du slagit in varje
-
Och jag tror inte du behöver skämmas det minsta min vän!Smajla skrev 2007-10-18 16:15:22 följande:nämen ååå vad fina mori, nu skäms jag för mina..