Vita hem del 5
Jag vill också ha ett torkskåp till vår tvättstuga. Jag har inte kollat utbudet än, så jag tar också tacksamt emot tips.
Jag vill också ha ett torkskåp till vår tvättstuga. Jag har inte kollat utbudet än, så jag tar också tacksamt emot tips.
Nu har jag varit hos tandläkaren, 400kr. Men det är ju tur att man går en gång om året så att det inte hinner blir några större angrepp på tänderna. Jag hade början till ett litet hål så han flourlackade. Det har jag nog inte gjort sen mellanstadiet, undrar om jag slipper borsta tänderna ikväll
Jag tycker det var fint innan med när du använde lite färg i dina texter. Du kan ha vilket som.
Svårt, kan du inte bara sätta nån tapetvåd på en vägg. Min syster gjorde så på sina barn rum, blev snyggt. Då räcker 1 rulle.
hur gammal är sonen?
Några döskallar skulle aldrig Jacob få ha på väggarna. Möjligtvis nån tavla eller kudde men inte på väggen.
Men jag tror inte han vill ha döskallar om nåt år, försök få honom på andra tankar. Nalle Puh är kanske inget en 6åring vill ha men han behöver inte ta det som ligger längst i från bebisgullig som Nalle Puh
Om man letar efter en inredningsblogg med ett visst koncept tex lantlig eller New England inredning måste man googla eller hur gör man?
Vi har en mellanbrun skinnsoffa som vi ärvde när vi flyttade hit i vårt stora rum. Den är dansk så formen är väl inget fel på men det är ju inte det jag drömmer om. Men den får hänga med ett tag till när barnen är små och vi har hund. Vi äter en hel del i den. (Vår nya vita Ektorp står uppe och den får man inte äta i
) Om man vill ha in lite NewEngland i det rummet vilken typ av kuddar ska man ha då och vilken färg? Vi ska ha ett vitt soffbord till, som Marcus håller på att måla.
Kan man måla teglet runt en öppen spis eller ser det konstigt ut? Jag skulle vilja måla vår vit. Vi använder inte den idag då den inte är funktinsduglig. Vi skulle behöva sätta in en kasett, nu tänder jag lite värmeljus på en ljuslagg eller blockljus.
Klara man av det själv eller behöver man anlita någon?