Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Mimmi- Nu säljer de polis bilen för 100kr mindre på Cykelringen än vad vi betalade - Argh! Kollade pumpstationen som jag tycker är rätt fin också men den var samma pris. Brandbilen fanns också och den är ju fin den med... Alla trampbilarna var 100kr billigare än på babyland. Är din bil poppis hemma? William är faktiskt lite rädd för sin just nu ? Har inte hänt ngt så vet inte varför... Kul att du är här med oss!

• knyttis
    Salmiak6 skrev 2007-08-22 21:10:38 följande:
    Va bra! Nu gick lampan sönder som jag precis sålt på Tradera! *morr*
    Vad retligt, de vill man ju inte ska hända! Ser fram emot din "efterbild" med Indiska lampa och murgröna och vad allt det nu var för trevligt!
  • knyttis

Jag har ju ingen symaskin som jag nämnt tidigare så när jag syr så gör jag det förhand hittills. Har nu sytt ett nytt överdrag till min lillkilles pall i vitt linne och första han gjorde idag när jag satt på det så kräks han plommonvälling över hela pallen... Suck och stön! Aldrig använt och så får man tvätta på en gång...

• knyttis
    Salmiak6 skrev 2007-08-22 21:29:04 följande:
    Usch min lilla flicka (olycksfågeln kallad) har haft en halvbra dag.Först krockade hon med storasyster på studsmattan och fick en rejäl blåtira. IGEN! Sen ramlade hon baklänges ner från en hög stol när hon skulle hjälpa mamma med vällingen. Bulan är inte att leka med. Dessutom har hon ett jättedjupt skärsår under foten efter att ha gått i glaskras när hon drog ner morfars strindbergslampa. Såret vill inte läka.Suck! Vad gör man med de små? Det är hon som i våras brännskadade sig rejält i hela handen och som i somras brännskadade sig igen, och som gång på gång har blåtiror och bulor och blåmärken. Är hon en 2 årig flicka verkligen?
    Men gisses vad hon råkar ut för mycket, stackars liten. Men vad gör man är hon ett aktivt barn så är hon och då händer det ju saker. Hoppas de går över fort denna gång
  • knyttis

Mimmi - Jag skall hålla koll på om de sätter ned tankstationen så meddelar jag raskt

• knyttis

Hej alla!

Vi åker till Wedins idag igen De har 20% på alla barnskor samt massa riktigt riktigt nedsatta och dom har ju Kavat skor. Har köpt 2 st höst Kavatskor för 200kr. Nu lär dom ha plockat fram vinterkängor också 250kr så nu måste vi åka igen Ett tips!

Ha en bra dag!

• knyttis

Värsta supermamman - Jag tycker också ngt enkelt skirt med snyggt fall. Himla skulle säkert bli fint!

• knyttis

Lillsyrran - Vad mysigt hus du visade tidigare idag! De skulle ja inte ha ngt emot men de ligger fel på kartan för oss Mycket fin inredning! Vitt Vitt Vitt!

nublu - Vad synd att det tar så länge att få veta med tjänsten. Hur tyckte du det verkar då ? Är du intresserad? I annat fall så längar vi till din butiksstart! När tror du det kan bli aktuellt i så fall?

Skogsstjärnan - Förstår att dit hjärta smälte Vilket meningsfullt arbete du har!

Lindilididda - Du ska ju åka till Brändö och Säde de har superfina HD speglar till bra pris! Du hittar säkert där!. De har flere olika storlekar av speglarna de har så fråga om du gillar ngn stil men den som är framme är för stor/liten Ps. Tror jag såg dig åkandes bil när jag var hemma

Salmiak - Du får INTE byta tråd! Då blir vi så ledsna så! Missade spegelbilden så jag uttalar mig inte där men efterbilden såg jag och den var så fin - bättre än Marimekko (fastän jag gillar Marimekko annars)

Sunna - Kul att trappprojektet kommit igång! Väntar på bilder sedan

Tåfslan å Vifslans mamma& Camille - De har jag och trivs kanon med det! Linne hissgardiner alltså i köket. Tycker det räcker gott och väl med hissgardiner själva.

Busan - WILMA!

• knyttis
    emmasa skrev 2007-08-23 23:11:39 följande:
    ÄlskarNova: Det soffbordet har vi. Har köpt en lampa från indiska som hänger över. Älskar den.
    Förstår att du älskar den lampan - väcker ha begär hos mig!
    FruPuffen skrev 2007-08-23 23:29:38 följande:
    Åh var den lampan från Indiska, verkligen jättefin!Nu säger jag gonatt och hoppas på bebis i natt...
    Jaaa bebis i natt!!!!
Svar på tråden Vita hem del 5