Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6

Vita hem del 5

Ja där ser det ju ut att bli lite sprängning.
    Men sprängning är inte dyrare än att fylla med sand !

• Salmiak6
    Pärla1 skrev 2007-08-15 21:40:10 följande:
    funderar på att börja blogga igen, tar ju sådan tid bara...men det e ju så himla skoj!
    Hojta till om du gör ngt inlägg. Jag läser gärna!
  • Salmiak6

Funderar på det här med panel. Gemelli har liggande och Juliah har stående. Kan inte bestämma mig för vilket som blir snyggast.

Liggande breddar och stånde höjer taket. Vad skulle ni tagit? Vi har ju vanlig takhöjd 2.40. Kanske är bättre med stående då? (menar inte att ni ska rösta för eller emot juliah eller gemelli utan vilket som skulle passa mitt vardsgrum bäst.)

Se nu är jag där igen! Kan inte sluta! Hur blev det nu med min paus? Äsch, på ett sätt är det en paus att sitta vid datorn istället för att flänga runt och fixa med alla projekt.

• Salmiak6
    gemelli skrev 2007-08-15 21:57:07 följande:
    Salmiak,Hur ska ni ha panelen? En fondvägg eller i hela rummet?
    Det blir bara en fond. Den som är grå just nu.
  • Salmiak6
    mimmi006 skrev 2007-08-15 22:05:04 följande:
    Liggande för en liten ruffigare stil ev. marin.Stående för romantsik, men avskalad stil. Fint båda, jag skulle också ha svårt att välja. Jag tror nog att ert rum skulle passa bäst med liggande...
    Tack för din åsikt! Ja jag känner mig lost!
    Hade bara sett gemellis och tyckte det var så fint, men sen var det ngn som påminde mig om att juliah också har. Trots att jag kollat in hennes allrum så många ggr så har jag inte tänkt på panelen.
  • Salmiak6
    Himmelbit skrev 2007-08-15 22:05:59 följande:
    Jag är riktigt förtjust i liggande panel!!På övervåningen ska vi ha liggande panel på väggarna och stående i taket. Kanske låter konstigt (det gör det i mina öron iallafall..) men jag har sett detta både på bild och i verkligheten och det är faktiskt himla fint!
    Det låter jättefint!
    Ja liggande kanske blir bäst? Lite osäker än...
  • Salmiak6
    mimmi

Jättefint blir det i Hugos rum!

Nej jag har inget jobb än...

Gemelli

Du har nopg helt rätt! Det var din bild jag fastnade för från början!
  • Salmiak6
    mimmi006 skrev 2007-08-15 22:27:56 följande:
    Jag trodde att du fick va kvar *sorry*
    Ja det verkade så ett tag, men inom ett par veckor trodde rektorn nu när vi pratades vid. Jag har bra plats på Las-listan. Det gäller bara att vänta ut den, sen ska hon ringa in en tjänst till.
  • Salmiak6
    JeaJea skrev 2007-08-15 22:42:06 följande:
    ok då slänger jag in en inredningsbild, ny gardin, har inte sytt ett stygn utan bara hängt upp ett gammalt lakan. voila.
    underbart!!!!
Svar på tråden Vita hem del 5