Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6

Vita hem del 5

NU KOKAR DET ÖVER I GRYTAN!!!!!

Alltså idag är inte min dag. Skulle byta plats på två TV-bänkar. Ni vet själva hur sablans mycket sladdar det är med alla DVD, digitalbox, HEmmabiosystem etc det är. Sen har jag släpat den ASTUNGA Liatorp mediabänken. Burit två fullstora tv-apparater upp och ner och nästan fått ryggskott. Men det är sen det stora problemet dyker upp. Den j-la DVD-spoelaren är för bred för Liatorp. Liatorp är 42 cm mellan facken och en DVD spelare är 43 cm.

Va gör jag nu? Jo jag får snällt kånka tilbaka allt igen...
    Gråtfärdig är en underdrift!

• Salmiak6
    mimmamum skrev 2007-08-14 18:25:35 följande:
    LCroft, vad fint det blev! Men jag förstår precis din frustration! Det var verkligen inget lätt projekt! Vad bra det blev Salmiak! Tänk att du har blivit så omvänd, kan det bero på oss måntro!?  Det ser verkligen mysigt ut med kuddarna och linnelängder blir nog super!
    Ja det är ert fel helt och hållet!!!!!
  • Salmiak6
    MariaV skrev 2007-08-14 19:53:57 följande:
    Salmiak, nu bjöd jag precis på en av dina kuddar!
    Åh är det du som vann fuskpälsen?
  • Salmiak6
    Elfva skrev 2007-08-14 19:58:48 följande:
    Salmiak, nu bjöd jag just på din tygpåse, så söt, perfekt att ha till dotterns rum, hoppas jag vinner! mimmamumGuuud så fina korgarna blev, den idén med tagsen kommer jag nog stjäla av dig... *förlåt*Så fint och så enkelt, måste bara införskaffa lite nya korgar också. :) Sen ska här tillverkas tags till alla möjliga korgar, tänkte till dotterns leksaker också t ex dockkläder, sångkort och annat smått och gott som förvaras i korgar i hennes rum...
    Var det du som vann den?
  • Salmiak6
    Pärla1 skrev 2007-08-14 20:25:59 följande:
    Mimmamum: Jag håller också på att göra etiketter till hallhyllan Sedan köpte jag ett litet "snirkligt växthus" på Rusta för 80 kr, den var beige, så den e sprayad vit och en korg som stått länge och väntat på lite vit färg!Var inne på Anna K i Jkpg idag och beställde en fågelbur och en sådan där "glasklocka".Salmiak: Hittade inte lampan idag ;(
    Jag kollade också idag. De är INTE krackelerade på ikea. Den bilden jag såg i entren var så suddig och dålig så jag tyckte att de var krackelerade. Men väl inne i affären så var de inte det.
    malins79 skrev 2007-08-14 20:54:17 följande:
    salmiak, kolla in bloggen Jennys hem och harmoni hon har gjort egna varianter på HD gardiner.
    Ska jag göra! Tack!
  • Salmiak6

Som uppföljning på min hemska dag där allt har gått åt skogen så ska jag bara berätta vad maken min gör just nu.

Han håller på och snickrar om min kära Liatorp-möbel så att DVD:n går in.

• Salmiak6
    dansdotter skrev 2007-08-14 20:54:29 följande:
    ny bild med tavlor o spegel i nya sovrummet om någon vill se
    Vilken jättefin spegel och tavlorna gjorde sig mkt bra över sängen!!!
  • Salmiak6
    malins79 skrev 2007-08-14 21:20:08 följande:
    vad gullig man du har.Själv har jag nattat två barn precis och är helt slut, kollar på Gilmore Girls men nu var det reklam.
    Ja ibland kan han ...
    lasseliten skrev 2007-08-14 21:20:41 följande:
    Salmiak - det är kärlek det!
    Eller hur!!!
  • Salmiak6
    Mori skrev 2007-08-14 22:11:21 följande:
    Tack! Finns de att köpa i vanliga färgaffärer?
    Ja där också, men de brukar vara en tia dyrare där.
Svar på tråden Vita hem del 5