Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis
    Himmelbit skrev 2007-10-19 21:54:54 följande:
    Jättefina!Måste bara säga - din sons rum är sååå fint!!!
    Tack snääälla du! Rodnar Generad

Jättefina bilder du visat igen
  • knyttis
    Himmelbit skrev 2007-10-19 21:57:25 följande:
    Eftersom jag har tagit på mig rollen som "bild-visare" ikväll, så fortsätter jag att visa . Här är min senaste tomte som blev klar i veckan:
    Helt underbart söt, vilka detaljer!
  • knyttis

Gemelli - Vill också vara inbjuden hos dig!

Kajsa - Snygg strut! Stilig!

Anton - Så vackert hus, ser stort ut! Hur många kvm har ni? avis

LCroft - Dina strutar blev superfina med! Vad snabb du var, du var väl inne i stan och köpte tyg idag? Imponerad!

Himmelbit - Gisses vilken ordning i syhörnan! Vad bra att du kunde köpa loss ena symaskinen! Inte dumt med en så lyxig variant så man kan göra det lilla extra! 

• knyttis

Gemelli - Yes de är av bästa kvalité! Är sugen att beställa åt oss jag me, men vi har så många redan...De tar ju så mkt plats med sängkläder tyvärr...

• knyttis
    Himmelbit skrev 2007-10-19 22:25:17 följande:
    Åhh vad söt den var! Vad är det för tyg (det vita)?
    Instämmer i bedömming och frågan!
  • knyttis

Godmorgon!

Idag är det makens sovmorgon. W och jag har legat och slappat i soffan och kollat på lilla huset på prärien, så mysigt att ta det lugnt och vakna tillsammans!

Idag ska vi ta oss till Sickla = Vita Hem!

• knyttis

Tillbaka hemma efter en dag i Sickla! Köpte kläder till mig och sonen från Gina och Hm, helt ok. Besökte Zandvoort och blev riktigt inspirerad och imponerad, verkligen en härlig affär! Som ni skrivit tidigare! Där hittade jag en Ib Laursen pumpflaska och tandborstställ och en söt blommsprayflaska. VitaHem har 10% på hela sortimentet denna månad för medlemmar men där hittade jag inget jag var sugen på idag heller. Jag tycker fortfarande de har mkt lite varor på stor yta...

Nu ska jag läsa vad ni skrivit och sedan gå jobba med swappen!

• knyttis
    Karamellfabriken skrev 2007-10-20 09:47:42 följande:
    Tjoho! Jag är så glad för vi har äntligen fått bygglovet för köksfönstret och på måndag kommer snickaren och sätter dit det !Idag ska det städas garage och sedan sätter köksrenoveringen igång.Med lite tur har vi ett nytt kök innan jul.Inget pyssel i helgen alltså, bara grovgöra!
    Jag skrev tidigare ett förslag om att lägga ett spröjs i kryssformat + i ert nya runda fönster, har sett flere som haft så och de så snyggt! Et litet tips
  • knyttis
    mimmi006 skrev 2007-10-20 11:48:57 följande:
    Grattis Sunna! Krya på dig, Juliah! *honungsvatten*Har ni sett Èn gry og Sifs nya julgransmattor på inreda.com? Fina, men så dyra! Vi gör lika fina själva

Jag såg dem igår med och tänkte samma, att ni som gjort har ännu finare!

Svar på tråden Vita hem del 5