Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Smajla skrev 2007-10-15 20:44:20 följande:
    Av stuvbitarna till julgransmattan gör jag massa såna här;men nu är tråden slut så jag får göra ett uppehåll, ska köpa mer tråd imorgon.
    Och dessa sedan, härligt Smajla!
  • knyttis

Godmorgon Juliah!

Jag är också supertrött efter jobb til 19 sedan sitta barnvakt hos granne och till sist hem och mysa till ett syskon till William (viskar det sista om ngn tycker det är opassande).

Vilket datum var det nu swappen skulle va Kajsa tillhanda?

• knyttis
    juliah skrev 2007-10-16 07:14:49 följande:
     Håller tummarna! Alltså JAG som har en fyramånaders hemma blir lite sugen av magar och syskonprat *galen*Minns inte datumet, vet bara att jag nog har rätt bråttom...therre, plugga lugnt!lillafruluva, bara att sätta fart  Var det på Asko du köpte lilla stolen föresetn, fanns det något annat fint, julnyheter kanske?
    Ja de lite otroligt med en fyramånaders men jag förstår ändo för de smittar av sig så lätt..bebislängtan! Hmmmmm
    För mig tog det tills William blev 1 och jag kände att kroppen blivit sig mer lik och den hormonella påverkan hade försvunnit ur kroppen... Nu LÄNGTAR jag sååå!
  • knyttis
    lasseliten skrev 2007-10-16 07:20:20 följande:
    Knyttis - lycka till! Hur gammal är er son? Tror att han kanske är jämngammal med vår son...fast här blir det inga syskon på ett tag, just nu ska vi bara ta det lugnt, att renovera ett helt hus på ett år sätter sina spår...
    Han är just 1,5år och vi har ju inte hittat vårt drömhus än så vi passar på!
  • knyttis

lasse- Tack skulle jag ju skriva med och hur gammal är din lillkille då?

• knyttis
    juliah skrev 2007-10-16 15:33:44 följande:
    camille, trean röstar jag på.knyttis, jag blev gravid när Noell var 11 månader, kroppen hann aldrig riktigt återhämta sig men nu blir den en lååång paus i barnafödandet!
    Säger du det...Men man vet ju aldrig.... Mitt i allt dyker det upp ett +
  • knyttis
    lasseliten skrev 2007-10-16 16:50:35 följande:
    Skriver snabbt medans riset blir klart! Visst är krubban fin?! har köpt den på en liten butik i stan. Köptes förra året och jag bara föll pladask för den. Kan vrida och vända på den sen och se om det finns nån info om vilka som gör den...Knyttis - min son är född i mars -06. Är de lika gamla? Kul och vet lite om era barn med. Smajla - Tack! Mettan - åh, så fin toan blev!!
    Ja, då är de lika gamla 06 29 mars Kul!
  • knyttis
    Anton2005 skrev 2007-10-16 19:03:28 följande:
    Här kommer bilden igen, som sagt, inte mycket till tält just nu
    Jag ser inte din bild, bara en vit ruta? Vill ju se vad du pysslar med!
Svar på tråden Vita hem del 5