Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 5

Bea, byt stolar med människan, sådana ska INTE ha Leksandsstolar! Skrattande

Mimmi, det slagbordet är bara sååå fint! Blir helt super med Leksandsstolar! Önskar mig också ett slagbord!

juliah, skönt att höra att det gick bra! Vi ser gärna de få bilder du har det vet du! Glad

Det diskstället har ju jag! Håller med, det där såg inte alls så bra ut, rostigt och dant!

• mimmamum

Mimmi, sex personer kanske? Är ju lite svårt med alla ben!

VeroniQa, jättefint bord! Hur mycket kostar det?

Bea, man får helt enkelt hålla utkik efter "stolar". Kasta sig på telefonen om några leksingar skulle dyka upp! Ofta försvinner de på fem röda!

• mimmamum

Bea, jag skulle ta ettan eller tvåan, beroende på hur ert hus ser ut! Trean känns så vanlig!

Mimmi, är det ni som virkar plädar åt syster lycklig? Kanske juliah som är så snabb! Flört

• mimmamum

Oj vad ni skriver tjejer, hinner inte med! Skrattande

lasse, jag MÅSTE få plats i kylen, men nöjer mig med typ äggfacket eller liknande! Bara jag får vara i SMEGen så! Flört

jaha, nu har jag redan glömt allt....

Måste berätta om mitt liv senaste tiden! Det har varit mycket OTUR och en hel del TUR också (som tur är). Det hela började för några veckor sedan när motorn på vår bil gick sönder, utan förvarning, SORG! Den var inte ens gammal! Detta händer några veckor innan bilen ska bytas in till en helt fabriksny! Vi hade tom fått ett bra inbytespris på den! OTURLedsen 

Häromdagen skulle jag köpa fuskfårskinn till matmöblerna, det var slut överallt, jag kommer till sista stället och det visar sig att det precis finns så mycket jag vill ha, dessutom till det lägsta priset, TUR!

I fredags hämtade vi vår splitternya bil (TUR?)Underbart! Idag är vi ute och åker med den två dagar gamla bilen, lyckas få in en SKRUV i däcket = punktering. OTUR!

Jag vill ha tillbaka mitt helt vanliga liv igen utan upp och ner, tack!

Håller iaf på att planera sonens 1års kalas! Jätteskoj! Ska baka ala Leila är det tänkt! Vet ni förresten att hon kommer tillbaka den 21 november? Skoj!

Har någon sett BRIOs nya leksaksspis? Den ska vara SVART! Är sugen påden! Kanske presenttips till Noell, juliah?

Svar på tråden Vita hem del 5