Oj vad ni skriver tjejer, hinner inte med!
lasse, jag MÅSTE få plats i kylen, men nöjer mig med typ äggfacket eller liknande! Bara jag får vara i SMEGen så!
jaha, nu har jag redan glömt allt....
Måste berätta om mitt liv senaste tiden! Det har varit mycket OTUR och en hel del TUR också (som tur är). Det hela började för några veckor sedan när motorn på vår bil gick sönder, utan förvarning, SORG! Den var inte ens gammal! Detta händer några veckor innan bilen ska bytas in till en helt fabriksny! Vi hade tom fått ett bra inbytespris på den! OTUR
Häromdagen skulle jag köpa fuskfårskinn till matmöblerna, det var slut överallt, jag kommer till sista stället och det visar sig att det precis finns så mycket jag vill ha, dessutom till det lägsta priset, TUR!
I fredags hämtade vi vår splitternya bil (TUR?)Underbart! Idag är vi ute och åker med den två dagar gamla bilen, lyckas få in en SKRUV i däcket = punktering. OTUR!
Jag vill ha tillbaka mitt helt vanliga liv igen utan upp och ner, tack!
Håller iaf på att planera sonens 1års kalas! Jätteskoj! Ska baka ala Leila är det tänkt! Vet ni förresten att hon kommer tillbaka den 21 november? Skoj!
Har någon sett BRIOs nya leksaksspis? Den ska vara SVART! Är sugen påden! Kanske presenttips till Noell, juliah?