Vita hem del 5
Jag resonerar som så, kanske inte vanligt matbröd men lite fikabröd kan få ligga där, är lite rädd om locket! *ursäkta den dåliga svenskan* Är ju dumt att lyfta på det flera gånger om dagen!
Jag resonerar som så, kanske inte vanligt matbröd men lite fikabröd kan få ligga där, är lite rädd om locket! *ursäkta den dåliga svenskan* Är ju dumt att lyfta på det flera gånger om dagen!
Tack! Åh såspännande Kajsa, hemlisar lät ju kul! Ska ringa in en beställning jag också, synd bara att det var 10 dagars leverans, vill ju ha det nu!
Numberone, jag är såååå glad för er skull!
juliah, GRATTIS! Tack förresten! Jag har skrivit ner vad jag ska ha, de stängde tydligen halv fem så jag ringer imorgon, blev vit/svart randigt tyg, det smala, lite vit filt, några band och en limpistol, kan ju vara bra att ha! Tänkte härma Smajla och göra en julgransmatta, hur stor diameter tror ni behövs?
Jag är lite stressad för swapen, har inte börjat ännu...
Malins, vi har Leksandsstolar, de är liksom vågiga på pinnarna också, var dessa det?
Mimmi, 1,5 hmm, ja kanske bättre att ta i! Jag tänkte först 1 meter men det kanske är snålt, vi ska ju ha många vackert inslagna julklappar där på!
LCroft, Panduro hade fina slingor för vettiga priser, men de kanske inte skickar till Finland?
Hihi, tänkte på en sak. Känns som vi har blivit lite fega med bilder, är alldeles för få i min mening i tråden och när vi lägger in så gör vi dem små! Inget illa till dig Mimmi, jag gör också så! Nog törs vi väl lägga in dem STORA, ser ju så trevligt ut!
Precis när jag skrev det lägger du in en underbart stor bild, tack Rori, fin burk också!
Mimmi, man får göra som man vill med bilderna, men du har ju en poäng där med klickbarheten!
Malins, det går ner på mitten som ett M med mjuka toppar. Syns inte alls bra på denna bild men om man tittar riktigt noga kan man ana dem.
Halloj! Har precis bäddat rent i sängarna, dammsugit och skurat golven, puh! Livet känns så skönt när det är rent hemma!
Newht, vad duktig du är! Och så roligt med film!
Bea, är durskslaget köpt i Sverige? Jag tycker du ska byta, det ska ju kännas HELT rätt!
Har ringt in min beställning nu till stoff och stil, de var väldigt trevliga, längtar efter mitt paket! Kajsa, var såg du färdiga mattor? Min blir nog inte så stor, filten var ju bara 90 bred, vill helst inte skarva!