Inlägg från: Skogsstjärnan |Visa alla inlägg
  • Skogsstjärnan

Vita hem del 5

numberone: Det är tyvärr inte mitt område, så jag kan inte hjälpa dig! Har du ingenting som du intresserar dig mer för?

• Skogsstjärnan

numberone: Något med varför ungdomar mår så dåligt nuförtiden då?

Själv tycker jag det är ett oerhört viktigt ämne med tanke på alla självmord, avhopp av skolan osv.

Det har ju inte direkt med skolan att göra.

• Skogsstjärnan

nublu: Oj Tur att det gick ok i allafall!

• Skogsstjärnan

Förstås ja... Men varför SKOLungdomar mår så dåligt då

• Skogsstjärnan

Jag gillade också stenhuset men är precis som nublu skeptisk stil stilkrocken. Jag har jättesvårt för dylika saker. Tyvärr. Men Gemelli, det är DU som ska bo där och jag VET att du får det att bli snyggt oberoende av om det blir stilkrock eller ej!!!!

• Skogsstjärnan

Just ja,

Salmiak: Du vet ju att jag håller tummarna för dig

Therre: Fin! Jag som trodde att du redan hade gjort en sänggavel, men blandade säkert ihop dig med någon annan!

• Skogsstjärnan

lcroft: Kom helt av mig med vad du egentligen frågade om för jag blev stum av beundran av ditt fina hem Visst har jag sett det på bild tidigare, men inte den ena bilden som gav en överblick över rummet!

Tycker också det låter spännande att eventuellt byta plats på soffor och matbord. Funkar det eller hur blev det?

Måste visst läsa igen och lite noggrannare men det är svårt med en klängig son

• Skogsstjärnan

lcroft: Sätt dig i stora soffan och ta kort rakt fram! Hur ser det ut? Är det matdelen?

Gud så imponerad jag är över alla som kan det här med att få pricken över i:et i inredningen. Nu kommer vi ju snaaaaaart att få börja inreda och jag får ångest av bara tanken. Jag kan inte få till det som jag enegtligen vill ha det! Det där lilla extra som man bara säger åhhhh till...

• Skogsstjärnan

lcroft: Idiotiska jag har ännu inte fattat exakt var matbordet är i förhållande till sofforna, tv:n, skåpet, fönstren...

Ja jag VEEEET, jag är dum fastän jag är brunett

Svar på tråden Vita hem del 5