Vita hem del 5
TACK för era åsikter! Scriptina i all ära men den är ju såå vanlig nu, finns nästan i varje blogg! Fast den är väldigt vacker! Nej ibland vill man rensa lite, jag tror jag ska rensa här hemma och sälja av lite grann också!
TACK för era åsikter! Scriptina i all ära men den är ju såå vanlig nu, finns nästan i varje blogg! Fast den är väldigt vacker! Nej ibland vill man rensa lite, jag tror jag ska rensa här hemma och sälja av lite grann också!
Salmiak, urfin lampa!
Visst är det underbart med rensning!
Bea, jag skulle ha valt en helglasad med spröjs, tänk så mycket ljus du släpper in, rummet känns nog ännu större också!
Nytt inlägg! Välkommen dit!
Salimiak, spegeln kommer från House Doctor!
Godmorgon!
Skogstjärnan, fina saker, jag gillade spegeln bäst! Älskar speglar!
Kul att se dig Mimmi, hur känns det efter en arbetsvecka?
Malins, lycka till med måleriet!
Vet ni! Idag är första dagen på länge som jag inte har några MÅSTEN, helt underbart, tänkte bara flyta omkring lite, kanske blir det ett loppisbesök, är ute efter två gamla syltburkar att förvara ljus i!
Skogstjärnan, jag skulle behålla spegelglaset, måla med vitt tunt en gång så det bruna lyser igenom!
Alltså, det är inte klokt vad folk begär egentligen när man ska sälja en vagn! Nu vill de att jag ska sätta mig i vagnen och ta kort för att kolla dämparna - no way!