Vita hem del 5
Jag hittade svart/vitt! Var är alla, för jag en monolog?
Jag hittade svart/vitt! Var är alla, för jag en monolog?
Hvita Sinnen, vilken inspirerande blogg du har! Jag bara avgudar det svart/vita/lila hemmet du visade, vill ha allt så!
Mimmi, Elsa Beskow, underbart!
Smegen får nog bli den silvergrå tror jag, jag som var så inne på creme förut, hade det funnits vit hade jag tagit den men de verkar göra revolt mot allt det vanliga vita! http://www.smeg.se/Katalog/Product/FAB28X4.aspx?Req=6984419
Mimmi, jag skulle ha köpt vippen, men om du nu ska ha en radio blir valet ABSOLUT svart!
Stort GRATTIS FruPuffen!
Mimmi, det är klart att det är roligare att köpa en lite dyrare grej än att bara slösa bort pengarna på småtjafs, så resonerar iaf jag! Och tänk vad nöjd du kommer att vara!
juliah, vi tänker nog väldigt lika! Har du förresten fått lösen av Milly?
Malins, spännande!
Vad gillar ni vitkalkade golv förresten? Är det finast att ha helvita eller svarta? Jag är ju lite kär i detta, vet att jag visat det förr, men det får ni stå ut med! http://www.alloc.se/cgi-bin/alloc/imaker?id=7655
Mimmi, det är laminat, det är plast va? Fast de ser väldigt äkta ut tycker jag, har sett dem i verkligheten, med hund är riktigt trä bara att glömma! Så den vitkalkade är helt ok? Tänkte man kunde bryta av med grå/svarta golv i hall och badrum och vita spontade väggare (tror inte det blir pärl utan bara vanlig) eller bara målade. Morgondimmans vita ska tydligen vara en höjdare eller?
Min syster har gått med på att köpa min gula Kitchen Aid när vi flyttar, tänkte köpa en ny men frågan är vilken! Har tänkt ha Ädel vita skåpluckor, svarta bänkskivor, silvergrå SMEG, så vad tror ni om en vit? Vet att det är ett så löjligt problem, älskar verkligen maskinen men färgen känns inte helt rätt! Sorgligt men sant!
lasse, hon får ett VÄLDIGT bra pris! Men vad gör man inte för att få det helt perfekt! Någon som vet vad den där sidan hette med så billiga Kitchen Aids? Tror Gemelli tipsade om den!
Där var den ju! Sjukt billigt! Min kostade 5500! *snyft* Jag är ju lite av ett bakfreak, så någon gång i veckan används den, den är verkligen helt fantastisk! Så kraftfull, man gör maräng på ett ögonblick, och bulldegen är ingen match alls! Tror det får bli en vit!
Nej, bara bakning!