Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

emmasa skrev 2007-08-20 08:12:43 följande:
    Har inte hunnit in i tråden någonting i helgen. Har arbetat i trädgården hela tiden. Nu ligger det gräs på halva tomten Väldigt härligt. Har lite nytt i bloggen från helgens slit  www.alfridashem.blogg.se
    Jättefin blogg du har! Inspirerande! Du har vekligen jobbat i helgen!
  • knyttis
    LissAnna skrev 2007-08-20 08:29:16 följande:
    Mer butikhemmapalandet.blogspot.com
    Gisses vad fint de var där! Möbler och porslin i massor! Brödboxen som var med på en bild går jag och suktar efter! Hoppas det går bra hos dr!
  • knyttis
    LCroft skrev 2007-08-20 09:32:49 följande:
    En snabb fråga, jag har i nån flytt förlagt mina betyg!!! Hur man kan göra det är en bra fråga men när många är och hjälper till och bär så har det försvunnit. Nu har jag iaf kontaktat min gamla klasslärare som jag hade när jag läste till läkarsekreterare och hon ringde nyss tillbaka att det borde finnas kopia vid skolan, vilket gör mig överlycklig! Nu funderar jag på att köpa henne en blomma som tack för att hon så snabbt kollat upp och försöker fixa fram det till mig, är man fånig om man för en blomma eller skulle ni uppskatta det?
    Ge du en blomma, hon är kokke bene om hon inte blir sprudlande glad!
    mimmamum skrev 2007-08-20 08:59:00 följande:
    Nytt inlägg! Välkomna dit!
    Fint som alltid i din blogg!

Nu går sonen och jag ut till parken och leker
  • knyttis
    newht skrev 2007-08-20 12:12:04 följande:
    Hejsan flickor!Hoppar in lite fräckt o säger- Välkommen in te min trökiga blogg som jag har blivit grymt dålig på att uppdatera! Men nu har jag ett historie inlägg om vårt apfula trapphus som retat gallfeber på mig!Hoppas ni har det bra allihop, kan säga att jag lääääängtar efter den underbara hösten!(sorry, jag älskar hösten) Alla dofter, alla färger och allt mys man har inne! Jag har idag bytt till vintertäcken, våra tjocka och goa duntäcken...ah! Iiiiih, och sen kryper julen närmare! Underbart...jaja, jag ska inte gå händelserna i förväg- välkommen o glutta på det fulaste i vårt hus!www.newht.blogspot.com
    Vilket arbete, mycket snyggt i trappen och vilken skilland de blev!
    gemelli skrev 2007-08-20 12:13:08 följande:
    Sitter o kollar runt lite på olika webshoppar då jag själv ska bygga upp en....Och hittade den här, kanske inspirerar någon www.houseoflinnea.com/
    Nyfiken..Vad ska vi kunna handla av dig sedan?
  • knyttis
    gemelli skrev 2007-08-20 12:53:44 följande:
    Hihihi inte så roligt som vi har i den här tråden Krämer o tjafs Näää hudvårdsprodukter
    Ok - men de behöver man ju också! Tror du hade samma serie som jag använder i hyllan på den fina bilden du visat från dit jobb Superbra grejjer!
  • knyttis
    Pärla1 skrev 2007-08-20 21:37:59 följande:
    Jag bara garvar ihjäl mig när jag läser tbx om L crofts v- rum, ni e så roliga. Kommer knappt ihåg vad du frågade om, så jag skippar edt (skrattade så mkt)Smajla: det var precis det jag tänkte på också, har faktiskt sparat hennes bilder på min dator, för det var det finaste jag sett, undra varför de skulle flytta?Jag är överlycklig, har övertalat sambon att få måla om vårt tv-skåp, ni vet det med dörrar från IKEA, Markör heter det nog, stort...vill så gärna få det vitt *glad* 

Åh, de har vi funderat på länge också - alltså att måla Ikea skåpet vitt men har inte riktigt vågat börja det projektet än. Funderar på att byta ut beslagen då också så man får bort lite av IKEA stämpeln Va kul att du fått mannen med på din idé.

• knyttis

Åååh vad fina trappor ni visar - LCroft det står också på vår "to do" lista att måla trappen men de känns som ett så stort projekt. Vet inte om jag vågar, tänk om de blir massa ränder. Tycker faktiskt det är svårt att måla så de blir slätt...

Smajla- va mysig din man e!

gemelli skrev 2007-08-21 15:44:24 följande:
    Gjorde jag själv i helgen. Köpte en lååång murgröna som jag band på ett hjärta
    Såå fin! Riktigt stiligt!
  • knyttis
    FruPuffen skrev 2007-08-21 17:49:31 följande:
    Här har för övrigt inget hänt ännu på bebisfronten (bf+1)... Har ett nytt inlägg i bloggen om hjärtegryn och scriptinaskyltar: www.etthusivitt.blogspot.comVad fint ni har med vitmålade trappor! Vill också måla våran, men det får bli ett projekt längre fram...Gillar Gemellis fina murgöna på hjärta!
    FruPuffen
    Håller tumarna ett beisen kommer snaaart!

Mysig blogg du har! Fint du gjort skötbordet och vaggan bl.a
  • knyttis
    Salmiak6 skrev 2007-08-21 18:45:21 följande:
    www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4KOLLA IN DETTA!!!!!
    Vau det skulle kunna bli helt underbart!

Hoppas du får dit drömmjobb nublu!
Svar på tråden Vita hem del 5