Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

LCroft skrev 2007-08-16 10:52:31 följande:
    Knyttis: Tack! Hade glömt att kommentera din kudd, satt och funderade om jag borde göra en likadan till min, tills jag kom på att jag har lite otalt med symaskinen sen jag sydde sänghimmeln så det lär inte ske idag iaf
    Jag sydde min förhand de går också, har ingen symaskin Önskar en i julklapp av mamma!
  • knyttis
    Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-08-16 11:42:04 följande:
    Kikar in i tråd nummer 5. Har aldrig skrivit nåt här, men är in dagligen och spanar efter tips och ideer till hemmet. Läser era bloggar oxå och har en handfull favoriter!Fortsätt sprid ideer, ni är underbara....
    Skrattande Välkommen och skriv gärna du med om du vill!
  • knyttis

Har varit ute med sonen i regnet, båda i galonkläder- vilken syn! Han fullkomligt strålade när han fick plaska i pölar här och där! Nu sover han och jag skall äta lunch.

Men vet ni! Jag har blivit med Sebra idag! Gissa om jag är lycklig!

Sedan vill jag säga att de så roligt att du börjat med bloggande igen Juliah! Ser med stor förväntan fram emot fynd och tvättstugebilder! De kommer att bli jättefint och mysigt de känner jag på mig! Tror jag glömde komentera dit nya halsband, de var så mysigt!

• knyttis
    juliah skrev 2007-08-16 12:33:23 följande:
    knyttis GRATTIS! Kan förstå din totala lycka, vill se många bilder från alla vinklarRoligt att du saknat min blogg!
    De ska du naturligtvis få! Har beställt den på syster lycklig idag, hon skulle ringa om hur länge de tar att få hem den. De tillverkas i Danmark när beställning kommit in! Max 8 veckor men oftast mycket fortare Hoppas hoppas...de går fort. Vi behöver den verkligen snabbt - William hoppar snart ur sin babyspjälsäng...
  • knyttis
    Pärla1 skrev 2007-08-16 21:43:02 följande:
    Ska visa vad jag pysslat med i garaget..INNANEfter:Ska spraya en gång till.
    Va söt!
  • knyttis

Hejsan svejsan, har inte hunnit läsa igenom allt men

Korall - superfint pojkrum, avlånga kvadratiska sådana som de brukar vara, jag gillar när de stämmer överens med tidsåldern på möbeln. Kul att han ville ha kvar låset

Mimmi&Bea - kul att ni är här igen! Bea orkade visst läsa!

Skogsstjärnan - Härliga fynd! Gillade räkneramen så härlig! Angående spegeln: Strunta i vad som är bäst för möbelns värde, det är ju till dig/er som spegeln skall passa! Välj därefter tycker jag. Vill du måla och byta spegel så gör det. Jag tror jag skulle gilla den gamla spegeln om den inte är allt för mjölig!

Här målas det idag igen, taldrikshylla jag fyndat för 35kr på loppis!
    Nu ska vi iväg och handla lite dagiskläder till sonen

• knyttis
    mimmamum skrev 2007-08-18 18:14:11 följande:
    Hallå, här var det lugnt idag! Jag är så glad, hittade två glasburkar på loppis idag precis som jag önskade. Nu står de på hyllan med texterna stearinljus och värmeljus! Det blev Scriptina såklart, tycker den är så fin mot det vita!
    Vad fint du gjort, riktigt härligt nu när ljustiderna närmar sig!
    LCroft skrev 2007-08-18 18:20:39 följande:
    Bea: Så skönt när inskolning gått bra, det värker så i ens mammahjärta ifall barnen är ledsna mimmamum: Så snyggt!Här kommer nu bild på lite av dagens shopping Ett kuddfodral från Riviera Maison, HD:s glasklocka som jag länge suktat efter. Lite tygservetter från Lexington, tallrik från Gant, likaså en gräddsnäcka och liten sockerskål. Sen blev det lite ljus och sånt till
    Jättefina saker, riktig ögonfröjd att få se! Allt var fint!
  • knyttis

Lasseliten - Fanns klockan i vit färg? Den var riktigt snygg! Den volangiga kakformen gillade jag med!

Svar på tråden Vita hem del 5