Vita hem del 5
Smajla - Vad fina saker du fyndat - alltid lika kul med nytt! Behöver också en papperskorg till arbetsrummet - den du hittat var en het kandidat!
Smajla - Vad fina saker du fyndat - alltid lika kul med nytt! Behöver också en papperskorg till arbetsrummet - den du hittat var en het kandidat!
Bea - Lycka till med målandet! Härligt i bloggen!
Juliah - Läste dit inlägg högt för maken för jag tyckte det lät så otäckt... Vad skönt att ni klarade er och att de inte kom in i huset där dina skyddslingar finns Vet du i Finland syr de in alla om de tar fast en bil och samtliga är på onyktra, spelar ingen roll om de inte vet vem som kört enligt maken! Alla åker in... De ju fasansfullt att inte polisen kan hjälpa oss civila i såna lägen...då känns det lite som att vad har vi vanligt folk för nytta av dem då? Kram och hoppas minnet av nattens händelser bleknar snabbt! Larm låter vettigt om ni har kångt till grannar
lasse -Roligt att ni fått lite egen tid på tumis! Vi saknar det verkligen då vi har föräldrar och svärföräldrar i Finland...
Juliah - Glömde supersöt filt du gjort! Virkad med kärlek - syns långa vägar!
Är aldeles för trött för att gå igenom dagens skörd av inlägg. Har haft en lång dag med massor av patienter. Har så ont i handen så ngt virkande blir de inte för mig, trist för känner mig verkligen motiverad att prova Får njuta av era fina alster istället - ögonfröjd!