Vita hem del 5
Juliah- har inte läst allt än leker med William emellanåt om du skulle ha skrivit ngt förslag innan.Har du ngt förslag på snygg lite retro kaffebryggare? Vår brann igår 2år gammal Braun...
emmasa är märket nespresso?
Från Jysk..Jag väntade mig Vita Hem ca 6000kr Vad roligt då ska jag kolla Ellos!
Angående kaffekokare kan du kanske vara smakråd i alla fall. Kolla www.moccamaster.se den vita, de en nyare variant av den med vit lite metallisk retrodesign. Mimmi gillade den och jag har haft den i minnet sedan i sommras den är jättesnygg i verkligheten
Juliah - hittills har jag bara hittat en låg bredare och en hög smal. Jag skulle vilja ha en liknande höjd som din så jag kan ha lite lådor med grejjer högst upp som jag inte vill att han kommer åt än Alltså på ellos..
Juliah - Ska försöka hinna via Jysk idag då man vet ju aldrig om de kan ha kvar den... Evigheter sedan jag varit dit. Ska på Me&I party ikväll till en väninna - hoppas hitta lite kul till både mig och William. Ps! Vad kul att du är här och snackar idag-ler! Förrästen jag följer nog känslan i magen och kör på en moccamaster.