newht skrev 2007-09-12 12:39:14 följande:
Ursäkta mitt språk, men &€%#"° vad jobbigt o behöva ändra bakgrund varje gång man hälsar på här inne...blir ju deppig!!!!Hej!
Nä, jag orkar inte längre byta vareviga gång så nu har jag vant mig vid den..
emmasa skrev 2007-09-12 15:18:36 följande:
Är så besviken... Skruttungen låg med benen i kors hela ultraljudet och när den till slut sträckte på sig så la den handen precis så att vi inte såg...åhhh vad besviken jag är ...suck, ja ja...maken ville inte boka köns ul, tyckte det var för dyrt. Vi ska dessutom på nytt ul i v 32 och han tyckte att vi kunde vänta. Jag vill inte vänta...har bokat en ny tid hos sibyllekliniken om en månad, de var 400 kr billigare än mamma mia. Vill ju veta ju...Träffade svärmor efter ul, och det var så otroligt skönt. Känns som en kloss lossnat i mitt bröst bara av att träffa henne. ska upp och rå om mina svärisar lite i kväll. Maken är borta och spelar golf.Gemelli. Grattis till den anställde Skönt att det ordnade sigLasseliten? Var det du som frågade om kudden i min säng? Har redan glömt bort. Ja, ja...kudden är från en butik i min lilla stad och är från house doctor. Älskar den
sicken retsticka
Stuka skrev 2007-09-12 16:07:23 följande:
Sticker in med ett tack till Smajla & lillafruluva ang tipsen om vad jag ska göra med mitt gamla fönster som jag hittat. *tack tack*
Så lite så! Har du kommit på vad du ska göra?