Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 5

Himmelbit skrev 2007-09-28 19:46:18 följande:
    Hej på er!Jag börjar med att sätta in en julbild idag - måste ju hålla ångan uppe med bildvisningar Igår började porslinsmålningen som jag går på och nu är det många tomtar som ska målas - äääälskar dessa tomtar och julen!!Här kommer ett litet smakprov:
    Vilka små raringar!!!
  • Mufflon

Japp, absolut, kan aldrig bli för många...

• Mufflon

MaMi Louise skrev 2007-10-01 21:01:55 följande:

Vill bara tacka för inspiration från er vita trpd jag läser i smyg...(harkel..)har äntligen fixat tapeterna i lillgrabbens rum & jag körde ljusa tapeter med 2 färgade våder & är helnöjd!! Alla andra har sett lite undrande ut när jag sagt vilken färg jag vill ha! Själv fegade jag lite först men har ju sett i era hem att vitt inte alls är stelt utan trevligt!Allt piff är ju kvar som gardin, element & sånt men ni kan se lite.Kram & tack för er ständiga inspiration
    Det blev jättefint!!! Cool tapet till en liten kille!!!
  • Mufflon
    juliah skrev 2007-10-02 07:58:49 följande:
    Nytt i min blogg!juliasvitadrommar.blogspot.com/lcroft, det där måste undersökas, elle blev riktigt dålig i en hel vecka, bvc tog dte hela inte alls på allvar, hon hade utslag över hela kroppen inklusive ansiktet, feber, och allmänt ledsen.Jag bor i en kommun med usel sjukvård
    Det blev jättemysigt till honom!!! Du är juh superduktig!!
  • Mufflon
    Mori skrev 2007-10-08 21:45:57 följande:
    Halloj!!Julia: Underbart underbart underbart! Du är helt otroligt duktig på allt du tar dig för! Hur får man sådana talanger??Jag och min mor fick ett infall i helgen och grejade ihop en mössa till dottern... Nu är jag lite "otrogen" i färgvalet som synens Men ändå!
    Jättesöt mössa!!

Du har juh oxå liksom Juliah en lycklig liten dotter som får använda den.
    Ni e juh superduktiga tjejer!!!
  • Mufflon
    lillafruluva skrev 2007-10-09 19:38:12 följande:
    Roligt med bilder!! In med fler!!!
    Jag håller med, in med fler bilder, det är juh jätteskoj!!!!
    (Tyvärr är jag för oteknisk för att lägga till egna)....
  • Mufflon
    Äppelkaka skrev 2007-10-12 14:39:12 följande:
    Hej! Jag undrar om någon här kan ha tips var man kan köpa stolsdynor med en sådan där volangkjol? Letar efter vita sådana till vårt lantkök nämlligen
    Hej svejs!!!!

Jag köpt mina på www.lantlif.nu, men de är inte riktigt vita men fina ändå...
  • Mufflon

Kajsa M skrev 2007-10-12 18:38:47 följande:

Ny gardin
    Den e ju jätterar!!!!! Den andra var fin oxå men d e alltid lika kul med lite ombyte...
Svar på tråden Vita hem del 5