Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 5

mimmi006 skrev 2007-09-19 18:01:42 följande:
    Nu har jag äntligen köpt den fina åhléns lyktan. Jag vågade inte vänta längre nu, när en av mina favoritbloggar (milda maränger) visat den . Det blev bara en, var lite för fattig för två just nu. En lila kudde slank med också!Skogis- grattis till kranen! Jag tycker att skomakarelampor passar i de flesta rum, skulle va fint i fönstret.Gemelli- jag tycker att glaset är så diskret att det inte gör nåt. Och du ska inte vara ledsen, det är ju inte du som har bestämt att det ska bli så... *kram*Birks och Kalles mamma- jag instämmer med Jeas blabla !
    Kan man inte få se en liten bild?...
  • Mufflon
    mimmi006 skrev 2007-09-19 18:08:22 följande:
    Mufflon och Skogis- jag får se om jag ta en sen när barnen sover! Jag tänkte att jag ska se Söderläge och Idol samtidigt som jag höstpimpar vardagsrummet!
    Hehe, zappa och pimpa samtidigt....
    Tur du e kvinna....
  • Mufflon

HEJ SVEJS!!!!

Tittar in en sväng mest varje dag. Jag fullkomligt älskar era fina vita hus o drömmar!!!
    Tänkte fråga om jag fick "hänga" här hos er i tråden....

Jag älskar allt som har med inredning och sånt att göra. Just nu till helgen tänkte jag tapetsera vardagsrummet, det ska bli jätteskönt!
    Letar dock fortfarande efter det rätta soffbordet, har köpt en ekeskogsoffa från ikea så nu får jag leta vidare...

• Mufflon
    Himmelbit skrev 2007-09-25 16:48:33 följande:
    Välkommen! Klart du får "hänga här"
    Tack!!!
  • Mufflon
    Himmelbit skrev 2007-09-25 19:04:31 följande:
    HÖSTKÄNSLAIdag har det varit en riktigt mysig höstdag. Lite regn i luften och alla vackra färger i naturen lyser. Man kommer in och tänder en brasa och lite ljus. Myyyys!Tänkte dela med mig av min höstkänsla..
    Verkligen höstmys!!!!

Det känns nästan skönt att det regnar ute så man får mysa inne men bara nästan...
  • Mufflon

Camilla R skrev 2007-09-27 14:48:57 följande:

Om du kikar in på rabattkod.se så kan du hitta lite olika rabatter, bl a Ellos (kod 165814, 50% på valfri vara)
    Trevlig sida!!
  • Mufflon

VeroniQa, vilken snäll man du har, både fin kruka och fina blommor...

• Mufflon
    numberone skrev 2007-09-27 20:42:25 följande:
    Kikar in en sväng.... hur står det till här?
    Det handlar om virkning på hög nivå...
    Och föresten ett stort grattis...."blir grön av avund"
  • Mufflon

Håller med Smajla, vore kul men kan verkligen inte, vet knappt hur ett par virknålar ser ut...

• Mufflon
    LCroft skrev 2007-09-28 19:19:36 följande:
    Nu får jag ju komplex, hade tänkt radera den imorse men vet inte hur man gör Prata om att vara ett geni!  Ni får ha lite överseende med mig nillashem.blogspot.com/
    Du e juh superduperduktig juh!!!

Det blev juh jättebra juh, är oxå sugen på att göra en men är tyvärr helt totalt oteknisk...
Svar på tråden Vita hem del 5