Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

Kajsa, vad fint. Det är sådana lampor som ska upp på vår vägg. Vi fick dem i julklapp så jag hoppas dom hinner upp innan denna jul

• Sagalin

Vet någon vad det är för ncs-kod på ikeas Hemnes?
    Jag har en antikbetsad Hemnesspegel i hallen som jag skulle vilja måla vit. Vi (jag) har tänkt köpa en vit Hemnesbyrå och en garderob troligtvis Pax Birkeland till vår hall och då skulle jag vilja ha speglen vit den med.

• Sagalin
    vårsol skrev 2007-09-23 20:59:45 följande:
    Jag vet inte riktigt... lite gammaldags ansikten eller rosor? Jag hittade lite bilder med Jesusbarnet och så, det passar ju fint till jul, men såna där ljusbuntar kan man ju ge bort lite när som och då passar kanske andra bilder bättre...
    sök på Vintage.
  • Sagalin
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-24 07:54:30 följande:
    Godmorgon!Snälla tjejer kan ni hjälpa mig att bestämma mig, helt ot men ändå. Jag har ju varit hemma en vecka för att jag har en muskelinflammation i axeln. Idag är sista dagen på sjukskrivningen och jag mår mycket bättre. Har i princip inte ont alls, men jag får mycket mer ont efter att ha burit något. Igår hängde tvååringen hos mig i kanske fem minuter och aj vad ont jag fick. Var tvungen att ta värktabletter på kvällen.Men hur ska jag göra nu?? Vara hemma och inte ha jätteont eller gå tillbaka till jobbet som ju är tungt och krävande? Det känns dumt att komma till en läkare  och inte ha särskillt ont men också dumt att gå tillbaka för tidigt.Juliah: Kan jag skicka min make på presentköparkurs hos din? *grön av avundsjuka*
    Nu vet jag ju inte vad du jobbar med. Men kan du inte försöka få lite lättare arb.uppg denna vecka så du inte få ny inflammation?
  • Sagalin
    Kajsa M skrev 2007-09-24 10:12:11 följande:
    Men åhhhhh!!!! Och vilket pris!!!!
    Synd att det var i Kalmar, lite långt även om det var billigt.
  • Sagalin

Sunmaid, vad trist!!!

Kajsa, har du hört från din kompis att Per vaknat upp ur koman? Enligt Sagas dagisfröken har han vaknat nu i helgen.

• Sagalin
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-24 18:36:49 följande:
    Hej på er!Nu har jag dammsugit, torkat golv och tvättat wc för att avreagera mig...Maken fick 140 euro i böter för fortkörning! Blä Men bra att han fick så hoppas jag att han lär sig. Men nu banne mig ska han inte klaga på att något jag vill ha är dyrt heller... Nåja, jag fick ju det städat
    Meeeen, det skulle väl varit din man som skulle städat!

Sådana böter är så himla onödiga. Man kunde haft betdydligt roligare för 140 Eur
  • Sagalin
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-24 20:13:13 följande:
    Fy, fl är seeeeeeegt som kola ikväll. Får se om jag kommer ihåg allt..Sunmaid: Vad tråkigt! Många kramar!Skogstjärnan: Inte mer än rättvist att du nån gång får shoppa upp det han fick i böter.Smajla och B&K´s mamma: Jag kommer att vara hemma. Ska till doktorn imorgon och såsmåningom till företagshälsovården. Skönt att ha bestämt sig och känna att det är rätt val.Vad tycker ni om den här? www.ellos.se/images/products/large/92-69/92-6... Tycker nog att den är ganska fin men kan inte riltigt bestämma mig utan vill gärna spegla mig i era åsikter.*allt jag missat skyller jag på att det tagit mig x-antalminuter för varje sidbyte*
    Jag ger den 3,5 av 5 möjliga.
    Det är något med den som jag stör mig på men kan inte riktigt säga vad det är.
Svar på tråden Vita hem del 5