Vita hem del 5
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10122647Japp det var Ingolf, det finns två höjder på dem så det var bra för vi har 90cm hög bardisk.
Peak, jag har läst din blogg och vilken knäpp kontrollant!!!!
Jag säger MAKTGALEN! undrar hur många som hann snatta på riktigt medans hon följde efter dig?!
Jag är med livrädd för att få med mig saker av misstag när jag har barnvagn med mig.
Känner du Per?
Jag känner inte honom själv men Marcus gör det och hans flicka Elin går på samma dagis som Saga.
Hur mycket äldre?
Nu blir jag nyfiken.
Ja det är hemskt med såna olyckor, vad jag fattade det som har han fortfarande inte vaknat ännu. Elin som fyllde 3år i mars har nog svårt att förstå varför inte pappa är hemma. Isak är 6år så han kan ändå förstå lite.
Sen dog hans (Per) farfar förra veckan, tänk vad hemskt att vakna upp och så är farfar död även om han var gammal.
Nu blev det visst väldigt OT
Glömde säga att ibland är Ikea toppen, när det gäller reklamationer. Vi fick faktiskt ut bensinpengar av dem för en bänkskiva vi köpte till tvättstugan som var repig.
Men då hade vi ringt kundtjänst innan och sagt att vi måste åka ca 16mil t/r för att bänkskivan var kass.