• Smajla

Vita hem del 5

Blev visst fler trädgårdsbilder ändå.. Smultronplanteringen:

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/php5v7dmp.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phpx09am2.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phppbocdp.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Och ett litet hjärta som förr hängde på toadörren i gamla lägenheten.

• Smajla
    JeaJea skrev 2007-09-09 16:20:18 följande:
    Härliga trädgårdsbilder Smajla. Man riktigt längtar ut, speciellt en dag som denna.
    tack! ja, det är fint väder!
  • Smajla
    malins79 skrev 2007-09-09 16:50:19 följande:
    smajla, vad fina trädgårdsbilder!
    LCroft skrev 2007-09-09 17:05:49 följande:
    Smajla härliga bilder
    tack snälla ni!
  • Smajla
    Theis skrev 2007-09-09 17:35:36 följande:
    Smajla...Har letat efter vakre hjem på press stop men hittar den inte. Vad har du sökt på?
    Nej, jag fann den inte heller på press-stops hemsida så jag gick till butiken inne i stan (Göteborg).
    mimmi006 skrev 2007-09-09 17:36:06 följande:
    Smajla- fina bilder, smultron är en favorit! Heeelt klart! Nublu- ska de ta bort ncs- koderna? Det låter helt tokigt, men de borde verkligen revidera dem.
    Tack!
    mimmi006 skrev 2007-09-09 17:37:49 följande:
    Den är norsk, fungerar det då? Annars har jag sökt bara på namnet... Ursäkta Smajla att jag tog vid...
    Nej, den finns inte där, jag har letat till förbannelse.. Köpte den inne i stan på Press-stop. Tog vid? Vad menar du? Men det är nya numret jag köpte - med bad så den var tydligen tidig då förmodar jag? För nästa nummer stod i tidningen att det kommer först i november..
  • Smajla
    NyfikenRosa skrev 2007-09-09 18:54:15 följande:
    uppdaterad och höstrensad blogg...www.mildamaranger.blogspot.comHar hittat fina saker till hallen som jag ska ha! ett skohorn med tillhörande krok... I morgon får det bli trädgårdsdag... plantera ljung, ta in pelargonerna och ta in skyltar. Kanske är dags att skörda min mynta som växt sig enorm. Någon som vet om man kan frysa mynta?
    Vilka fina inlägg du lagt in! Jag tror man kan frysa in men att de tappar lite av smaken bara.. Värt ett försök om inte annat!
  • Smajla
    mimmi006 skrev 2007-09-09 19:17:21 följande:
    Smajla- hon frågade dig och jag svarade, det var det jag menade. Nästa nummer ska komma den 13 september står det på hemsidan och de har funnits på presstopps hemsida förut.
    Ah, då fattar jag. Ja, jag har då letat där men inte funnit den, hade dock också för mig att den funnits där förr. Men fanns ju i butiken så då tycker man att de borde ha den på nätet också..
  • Smajla
    mimmamum skrev 2007-09-09 19:21:54 följande:
    Så du har redan köpt den Smajla, längtar tills jag får den!juliah, om du inte hittar någon tallrikshylla du gillar så har jag sparat beskrivningar på två som jag gillar till ett barnrum, vill du att jag fotar?NR- din blogg är så fin tycker jag! Hallen blir säkert riktigt bra!
    Ja, det var ett bra köp! Flört
  • Smajla
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-09-10 07:06:51 följande:
    Oj vad fint!
    tack!
    LissAnna skrev 2007-09-10 07:11:47 följande:
    Fler kuddar hemmapalandet.blogspot.com
    Å vad fina, älskar de där små töserna! Hoppas du mår bättre nu!
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-10 09:21:22 följande:
    Håll i er nu! ..Det tog x-antal färgningar. Men nu är den svart! Gardiner och annat piff ska upp så snart som möjligt. Jag vill ha en färg till i rummet man kan inte bestämma mig för vilken. Just nu är det vitt svart och grått. Funderar på grönt, rött eller turkost. ( bara så detaljer i )
    Snyggt!
    numberone skrev 2007-09-10 10:31:39 följande:
    NYTT I BLOGGEN!! Stort tack till er alla!!
    Blir jättebra det där!
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-10 11:04:49 följande:
    Har nog aldrig varit med om att Vita Hem är så lungt! Ni kan väl skriva lite, nu när jag är hemma och har tid att vara med..*Slänger in en bild till och hoppas på att få lite liv i tråden.*Här kommer ett tjuvkik på vårt sovrum.Det fattas gardiner och små lister vid panelen.
    Åå vad snyggt det blir!!
    JeaJea skrev 2007-09-10 11:17:48 följande:
    åååh vad fint! Blir lite sömnigJag bjuder på en kik från barnrummet, fler bilder kommer i bloggen.
    Vad fint!
Svar på tråden Vita hem del 5