Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Gemelli, äsch, gamla vanliga. Golv, diskho och bänksiva. Knoppar eller handtag orkar jag inte ens tänka på...Jag är livrädd att det ska se för "hårt" ut med både svart golv och svart bänskiva. Maken vill ha stenskiva, jag känner att laminat duger bra för mig...
Jag får ont i magen av det här. Jag vill kunna känna att det är ljust och sött i tvättstugan. Samtidigt som jag vill kunna ha den lite mer "elegant".
Velar mellan enkelt eller dubbelt ho i orslin. Vill ha dubbelt men det ser väl läjligt ut i den där lilla tvättstugan.
Skit också, lasseliten, gud så snyggt. Men nu belv allt bara värre, jag ska visserligen inte ha så många skåp men jag som varit fats övertygad om ståt blev nu ÄNNU mer förvirrad, ädel är ju så fint. Men vi har ju det i köket...hjääääälp!
Lasse, vad är det för bänskiva ni har?
Nu blir det dubbelt handfat bara för att jag såg er, snacka om att inte ha ngn magkänsla alls själv
Nej! Det var ju inte meningen. Tycker absolut att du ska köra på ståt, jättefint!!
Och TACK för att du tycker att det blir bra!
Juliah - det är valnöt. Den är inte oljad än så den kommer att bli lite mörkare.
Sen tycker jag ABSOLUT att du ska köra på din magkänsla...den fungerar ju superbra!!! Enkelho är också jättefint!
Måste passa på att ställa en fråga här:
Ni som har råspont i era hus, blir det inte dammigt och svårt att liksom ha rent. Inte för att jag dammar väggar annars men tapeter tar ju inte åt sig damm etc som t ex råsponten gör. Svårt att torka av den eller? Blev så nyfiken då jag själv nästan slår bakut vid tanken på råspont på väggar:)
Länka genast Gemelli!!
Och TACK Gemelli!!