• juliah

Vita hem del 5

alfas, den var jättefin! Kör på den du.

• juliah

gem, längst ned, vi ska fylla på med namn över...eller ja inte vi då men barbarnen kanskeSkrattande

• juliah

gemelli, hihi grattis! Känner igen känslan, längtar tills vi får hit "vår" röris till helgen.

• juliah

gem, Skrattande det är rätta takter det. Jag ska baka imorgon för att ha lite mutor under lördagenSkrattande

• juliah
    numberone skrev 2007-09-06 13:09:07 följande:
    Hej!Ville bara berätta att vi snart skall åka till gyn och göra en spolning av äggledarna... Så vid 15. 00 vet vi om det finns möjlighet att bli gravid på "egen hand" eller ej..... KRAM
    Lycka till lilla gumman!
  • juliah

jea, jag läser ALLTID din blogg, är såå ivrig på tygbakelserna, ska nämligen norpa den idénSkrattande

frupuffen, den 13:e oktober hålls dopet. Mer planering kommer framöver i bloggen..ska provbaka imorgon!

alfas, jag är sååå hemskt glömsk, vad var det jag svarat på?SkrattandeGenerad Så att jag kan svara på priset...

• juliah

Kom just hem från en loppis, släpade hem en gammal pianopall...kvickt in med den i ladan så att maken inte får syn på den...

• juliah
    Schnuckums skrev 2007-09-06 16:47:55 följande:
    hahaha.....underbart! Vad ska du hitta på med den då?
    Den ska slipas,målas vit, få ny klädsel på sittdynan av tjockt vitt bommulstyg och sedan ett överdrag i tunnt vitt linnetyg med knytband!
    Den kostade 250 pix men jag prutade och fick den för 175Skrattande

numberone, håller tummarna för er.
  • juliah

För att fortsätta med min gamla pianopall, hur 17 får man bort gammal klädsel som är fastspikad, våld och kniv?
    Rackarns att det är ett smygprojekt, måste liksom greja det på egen hand...

• juliah

gemelli, lampan var exakt i min smak, ska kolla upp vad den kostar imorgon och hur stor den är. Vi behöver nämligen två...tusen tack för tipset! Jag har redan bläddrat i katalogen men såg den inte.

Svar på tråden Vita hem del 5