Elfva skrev 2007-09-04 19:32:24 följande:
Gemelli du gör helt rätt i att byta klubb till dina barn, det är HUTLÖST mycket pengar de vill ha, herregud, vad ingår då? Guldpläterade fotbollsskor och spaweekend för hela familjen? Allvarligt, det är förstås inte skäligt att betala 10 000 kr för ett barns fotbollsträning... Okej!Vad gör ni andra för att hålla ordning i ert hem? allas hem är så vita, vackra och fina, men herregud, min dotter river fram grejor stup i kvarten, och det ligger saker överallt, till råga på allt är jag förkyld och orken tryter att springa runt och plocka, städa, dammsuga, stryka, damma, organisera osv. Hur fixar ni det? Några bra tips?Måste bara delge lite roligt också. Dottern har nog blivit lite inspirerad av mitt inredande... Igår när jag gick ut i vardagsrummet hade hon fixat till en ny bordsprydnad. Hon hade plockat ner två st paulia blommor i sina krukor och placerat dem på bordsduken. Sen har hon också hängt upp en hjärtreflex (en röd plastig sak ) brevid mitt vita söta hjärtegryn. Ja, bilder kommer i bloggen så småningom.
Jag plockar från morgon till kväll...lite av en mani jag har. Nåja, riktigt så illa är det kanske inte men jag har bra förvaring i alla rum. Korgar lite här och var för leksaker till exempel. Rensa ut med jämna mellanrum är också ett hett tips.
Hinner inte läsa ikapp och kommentera, Prison break killarna väntar på mig