• nublu

Vita hem del 5

VSM: Ähm...*skämmas* Jag äger inte ens några doftpåsar. Jo, Smajlas lilla present men den är ju av papper så den kan väl knappast räknas?

Vad tröttsamt det är med sådana där neggiga människor. Vi sitter inte här och förfasar oss över hur färgglatt en del människor inreder sina hem, då de väl låta oss få måla allt vitt i fred? *suck*

• nublu

Juliah: Du ställde frågan som jag glömde ställa. Är så trött idag att jag inte kan skriva vettigt heller ser jag nu. Bah!

• nublu

Gemelli: Tyvärr. Men beställ en tvålsats så kommer du lätt upp i den summan.

• nublu

Idag ska jag göra färdigt en skoluppgift, fota ett uppdrag till Expedition Effell 2007 där jag är med och tävlar och gå på rekryteringsmässa i eftermiddag. Hoppas att något företag förbarmar sig över mig, jag är så less på skolan och vill inte leva på företaget än.

• nublu

Jag gillade den förskolan som vi gick till när vi bodde i Motala. Men den här på hemmaplan...Nä!

Nu ska jag äta frukost och sedan är det full rusch. Måste försöka hinna fota lite idag också. Det kom ju grejer igår.

• nublu

Hej tjejer! Tittar in som hastigast, orkar INTE läsa allt ni skrivit sedan lunch! Har galet mycket att göra just nu men det lättar väl om ett tag.

• nublu

Karamell: Varsågod. Jag blev själv glatt överraskad över hur smidigt det var att ladda hem nya fonter. Jag laddade hem Freebooter.

Nytt inlägg i nublusblogg.blogspot.com

• nublu

Nu har jag rättat till det förargliga felet. Tack alla observanta vita-hemmare! Jag hade kastat om de fyra sista siffrorna. *ultrapinsamt*

Rätt nummer är 5657-1615.

Tack för alla grattisar och allt beröm.

Svar på tråden Vita hem del 5