Vita hem del 5
Mori: Tydligen är det mot FLs regler att ha en tråd dåär man idkar byteshandel.
Mori: Tydligen är det mot FLs regler att ha en tråd dåär man idkar byteshandel.
Idag kom Ib...nublusblogg.blogspot.com
Haha! Nu har jag sett min gamla gymnastiklärare på TV. Tittade en stund på Ernst och rätt som det var dök han upp Alf Ek. Så, nu vet ni hur min dialekt låter.
Är så trött. Ska mosa i mig tabletter och krypa till kojs. Min kartong ska jag stuva undan lite provisoriskt tills i morgon. Ungarna ville ju aldrig gå och lägga sig!
Juliah: Ajdå. Förstår om du är arg. Det är ju inte var dag man köper nya tröjor till sig själv heller. *kram*
mimma: Kolla på Panduro, de har något som kallas för lackpennor. Är osäker på om de finns i vitt dock. Tippex kanske är en idé?
Husdoktorn i nublusblogg.blogspot.com
Karamellfabriken: Du vet iaf var de är. Jag har inte sett mitt MedMerakort på ett och ett halvt år tror jag.
Ikeas billiga gardiner heter väl Vilma har jag för mig.
Gemelli: Fint!
Nu är jag helt slut. Knäet värker så nu ska jag proppa i mig värktabletter och gå och lägga mig. F*n, kejsarsnitt är inget jämfört med det här! Och ja, jag har 2 "kejsare" här hemma så jag vet vad jag talar om. I morgon ska jag inte röra mig ur fläcken!
God natt tjejer, och virka lugnt!
Tåfslan&Vifslans mamma: Om du inte har butik så kan du inte handla direkt från House Doctor. De säljer enbart till butiker.
Årstiden på Drottninggatan är ett annat bra tips.