Vita hem del 5
gemelli skrev 2007-09-04 13:09:36 följande:
Oj jag måste få fråga er en sak. Orkar inte göra någon ny tråd där knäppisar kommer in och tycker o tänker.Vill höra vad mina vita "vänner" tycker, dom jag "umgås" med nästan varje dag. Denna fråga har absolut inget med inredning att göra men undar om ni skulle vilja svara ändå. Jag har ju två söner som är 12 år, alltså 12 år! Dom är otroligt duktiga i fotboll och idag spelar dom i en bra klubb men som vill ha minst 10 000 kr per säsong per barn alltså 20 000 per säsong för oss.Nu har vi gjort så att vi vänt oss en till en av de största och bästa klubbarna i sthlm för att vi känner att det är inte motiverat att betala dessa pengar för en 12 åring.Nu har hela klubben gått i taket och kan inte alls förstå varför vi vill lämna klubben och tycker att 10 000 kr för ett barn är ingenting. Fatta ni i vilken kommun vi bor i. Dom tycker det är småpengar...Vad skulle ni ha gjort?emmasa skrev 2007-09-04 14:07:23 följande:
Lasseliten och Gemelli. Tack. Beställde väggorden från myfirstroom.com...och nu gråter jag också vill jag lova. Har ALDRIG ens tänkt eller sett det, men efter en kommentar i bloggen upptäckte jag också det fasansfulla. Brevid står det i väggordet...det ska ju stå bredvid...jag dör...nu åker fanimej orden ner och rollen fram Och angående fotbollen måste jag bara säga att det är hutlösa pengar, helt vansinnigtJeaJea skrev 2007-09-04 15:03:33 följande:
En liten trösthöstbukett till alla som behöver!Nu har jag börjat hösta lite hemma, då känner man sig genast bättre. Har haft lite huvudvärk och känt mig nere och snuvad på sommaren. Ska göra kransar nu.Sätter in bilder i bloggen sen, välkomna om ni vill ha lite inspiration.Karamellfabriken skrev 2007-09-04 15:48:53 följande:
Stort tack till alla som engagerar sig i mitt hallbekymmer!Det verkar vara vita väggar som gäller men vilken vit nyans bör jag använda? Gräddvitt? Kritvitt?