gemelli skrev 2007-09-03 17:26:07 följande:
Ni som har symaskiner, vad har ni får någon o vart har ni köpt den?
Jag har en Husqvarna och har ärvt den! Tippar att den är från -60 eller -70-talet. Syr som bara den, farmor var rädd om den..
INOX skrev 2007-09-03 18:05:02 följande:
Hej hej.Här har också pysslats, men med min tunga sänggavel. Ni minns väl dörren jag gjorde till gavel i lilla huset. Nu har jag egenhändigt flyttat pjäsen till nya huset. Upp för trappen och allt, haha. Fick inte ens igen bakluckan på vår V70 när den låg där. Har satt upp den också och tagit lite bilder i vårt sovrum. Kika i bloggen om ni har lust. Är ju bara ett orenoverat sovrum med brun plastmatta, så det är ju inget för era superbraiga, vita inredningsögon, haha.Salmiak- Duktig som vanligt med kuddar och pyssel! :DAtt jag blir irriterad på hösten! Här uppe är så kallt så man vill ju plocka fram vinterjackan. Det är ju så fuktigt så det liksom kryper under skinnet på en också. Men som nån sa, det blir bättre framåt Oktober.På torsdag bär det av till Abisko för min del. 4 dagars kurs i fjällekologi, i Universitetets regi. Ska köra dit själv. Tar 5-6 timmar. Vet inte hur jag ska orka, men det finns inga andra alternativ.
Egenhändigt? Akta ryggen vännen! Duktig du är!
INOX skrev 2007-09-03 18:08:06 följande:
Någon som har ett tips på en snygg tvålpump till mitt kök? Ska ha en framme på diskbänken, men vet inte riktigt hur den ska se ut. Inte alltför dyr bara. Vet nog vad jag vill ha när jag ser den.